JEG HADDE GODT AV EN HELG BORTE

Reklame | NELLY

T-skjorte her // Skjørt her // Veske Gucci // Marc Jacobs ring her

Det skremmer meg hvor avhengig jeg er av Henrik og hvor enkelt jeg savner han selv om vi er sammen hver eneste dag omtrent. Bare etter en dag borte fra han merket jeg at jeg savnet han.. tenk det, en helg i Stockholm får meg til å savne han, ville være med han og legge meg sammen med han. Det er absolutt ikke det at jeg ikke har det gøy selv om savnet er der, det er faktisk bare koselig syns jeg. Gleden av å se han igjen er med det svært god og det er alltid like deilig å få en god klem etter en stund fra hverandre. Det føles deilig å kjenne på savnet ettersom vi er litt for mye oppi hverandre, fortsatt syns jeg det er dritt på en annen side da vi elsker å henge sammen, finne på ting som å trene sammen, spise middag, se på serie også videre! 

Nå har vi vært samboere i snart 4 måneder og siden den dagen har vi ikke vært lengre borte fra hverandre en maks en helg eller to. Etter at jeg var i Bali i 2,5 uke fra Henrik – sa jeg til meg selv at jeg aldri skal være borte så lenge og det kommer nok ikke til å skje heller (med det første), helger klarer vi og det føles utrolig deilig.

Det er godt å savne hverandre litt ekstra i ny og ne, jeg vet at jeg virkelig har godt av å reise bort et par dager, henge med jentene og bare kose meg! Denne helgen i Stockholm har vært amazing! Vi har kost oss i hjel, spist god mat, drukket deilige drinker og minglet rundt omkring med forskjellige mennesker. Det har rett og slett vært en ordentlig jentestemning! Og etter denne turen vet jeg at det kommer til å komme flere, vi har faktisk snakket om å reise på en ny ferie og det håper jeg virkelig vi får til.. om ikke så altfor lenge. 

1 kommentar
    1. Skjønner deg veldig godt! Jeg er borte fra min kjæreste i 3 1/2 måned mens vi begge er på utveksling. Det er tøft, men håper kjærligheten seirer💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg