JEG GJESTER I PODCAST OG TÅRENE TRILLER

Jeg har vært så heldig som ble spurt om å være gjest i podcasten til Martine! Den heter sykt ærlig med Martine og denne måneden (oktober) handler det om kreft. Noen vet det kanskje, men ikke alle – jeg har en mamma med en alvorlig kreft. Hun har eggstokk kreft med spredning og har nå hatt det i ca.1,5 år. Livet mitt etter Paradise ble snudd på hode og noen dager etter at jeg kom hjem fikk vi beskjeden – mammaen deres har eggstokk kreft med spredning og er alvorlig syk. Livet føltes ut som en berg og dalbane, rett opp og til helvett* ned igjen.. for å være helt ærlig med dere. Så, dere lurer nok på hvorfor jeg gjestet podcasten til Martine og jo – jeg har lyst til å åpne med enda mer opp til dere rundt dette temaet. Det er et stort tema i Oktober og jeg er pårørende i en slik situasjon. Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg aldri har åpnet meg så mye opp. Vi snakker om hvordan jeg fikk vite at hun fikk kreft, hvordan situasjonen endret seg og hvordan det gikk med forholdet mitt på den tiden oppi det hele. Vi snakker også om hva jeg ville ha sakt til mamma dersom det var det siste jeg kunne ha sakt.. og mye mer.

Du finner episoden der man finner podkast ved å søke etter ‘Sykt Ærlig Med Martine’ på feks iTunes, Spotify eller i podkastappen (kan lastes ned for de med Android eller andre mobiler). Eller så kan dere klikke her.

Det er en sterk podcast og jeg sliter ordentlig med å snakke.. tårene triller og jeg er helt ærlig med dere.. fordi realiteten er ganske tung av og til selv om man smiler hver eneste dag. ❤️

2 kommentarer
    1. Sterkt og rørende 🖤 Du har gått gjennom så mye, men du blir bare sterkere utav det. Ønsker både deg og mammaen din masse lykke til videre.

    2. Ønsker det beste for deg og moren din <3 <3 Lurer på om hun fikk tilbud om gentest i forbindelse med diagnosen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg