JEG FORTELLER TING DERE KANSKJE IKKE VISSTE OM MEG

🦋 Jeg besto ikke livredningstesten på Bryne vgs i svømming da jeg er livredd for vann. Jeg prøvde selvsagt, men jeg dør jo nesten selv av å gjøre det fordi jeg får panikk og angst. Det er helt jævlig å tenke på, heldigvis har det blitt bedre!

🦋 Jeg tok min første tatovering da jeg var 18år i Rhodos.. på fylla etter et par tequila shots. Et lite hjerte nede på foten.

🦋 Visste dere at jeg tok piercing i navlen først da jeg var 14år? Det er ufattelig ungt, men jeg lurte meg til det og dro en plass som tillot meg å gjøre det.

🦋 Den aller første jobben min var på McDonalds og den fikk jeg da jeg var 13år og fortsatte med i kanskje 2-3år.

🦋 Jeg ble påmeldt til å være med på Paradise Hotel av venninne mine og sa at jeg ikke kom til å være med.. med mindre jeg fikk tilbudet etter alle intervjuene, da skulle jeg love og si JA. På intervjuene var jeg meg selv 100% og ettersom jeg ble tilbudt om å være med måtte jeg si ja, haha.

🦋 Visste dere at jeg var så full inne på Paradise Hotel den ene kvelden at jeg sklei ut av dusjen over kanten og slo hode i gulvet.. helt naken! Hahaha. Dette ble da fjernet fra tv-skjermen ettersom hele produksjonen kom inn i kameraet og spurte om det gikk bra med meg. Jeg var så flau og full at jeg latet som jeg besvimte.. dritflaut. Dagen etter lo vi alle av det og jeg ble lovet at det ikke skulle komme med på tv.

🦋 Visste dere at jeg ble påvirket av en influenser til å fylle leppene mine da jeg var yngre? Det er ganske merkelig å tenke på nå i ettertid, spesielt ettersom jeg jobber med det samme selv, bare ikke å snakke om fillers. Det har jeg aldri likt eller gjort og det håper jeg dere forstår.

🦋 Da jeg lå på stranden i Mexico og ventet på å komme inn til selve hotellet solte jeg meg nesten hver eneste dag. Der var det en liten gutt ved stranden som så meg ligge der alene flere ganger og det merket jeg på han at han fikk med seg. En av de siste dagene mine da jeg lå og solte meg kom han lille gutten bort til meg med den liten fin stein og smilte.. gjett om jeg begynte å gråte? Jeg ble så rørt av hvor snill han var og at han så meg.. da jeg var alene der.

🦋 Jeg måtte fly helt alene til Mexico i 2018 for å være med PH. Det er så crazy og med min flyskrekk skjønner jeg enda ikke at det der gikk seg til, men det gjorde det og det er jeg evig takknemlig for.

🦋 Jeg ble født med navlestrengen rundt halsen flere runder og holdt på å dø da jeg ble født. Stemmebåndet mitt er etter det ganske ødelagt og derfor er stemmen min hes av og til.

🦋 Jeg klarer ikke å gjøre nummer to på toalettet når noen er i rommet eller i samme område. Er det bare jeg som er slik? Det er så forbanna ubehagelig, jeg orker det ikke.

🦋 Da jeg var liten hoppa jeg i sofaen uten lov. Pappa var på kjøkkenet da og ba meg om å ikke gjøre det, i det han sa det til meg falt jeg med hode rett i stuebordet og kuttet underleppa mi rett i to. Jeg måtte sy og hoppa aldri mer i sofaen igjen. Heldigvis er arret så usynlig, men når man først leter etter det kan man se et arr og hele underleppa mi.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg