JEG FLYTTER NÆRMERE HAN

Reklame | NELLY

TOPP HER SHORTS HER

Det er ikke lenge til jeg flytter, noe jeg gleder meg mer og mer til. Tiden går faktisk for en gangs skyld litt sent og det er nok også fordi jeg er så spent på flyttingen.. i utgangspunktet vil jeg komme meg ut nå, men det går ikke før alt i Bergen er klart. Etter at jeg delte med dere at jeg skal flytte til Bergen har jeg fått en del meldinger om hvordan jeg klarer å dra fra familie i denne tiden og tro meg – jeg forstår deres synspunkt. Det er virkelig ikke gøy å reise bort, jeg burde kanskje ha ventet med å flytte et par måneder/år, men samtidig føler jeg da at livet mitt blir satt på vent, noe jeg ikke har lyst til. Tankene mine spinner og jeg tenkte å sette opp en liste over de tingene jeg gleder meg til ved å flytte og ting jeg ikke er like begeistret over. Dette er for å sortere tankene mine slik at jeg ikke føler at jeg har tatt det riktige valget for min del og slik at dere kanskje kan se mine synspunkter ut i fra at flere syns det er dumt av meg å flytte i denne perioden i livet mitt.

Dette ser jeg frem til med å bo i Bergen

💕 Jeg bor nærmere Henrik og Julie!

💕 Jeg får litt mer avstand i forhold til sykdom og alt som skjer hjemme. Det er ikke bra å leve oppi det heller.

💕 Jeg må bli kjent med nye mennesker og få meg nye venner.

💕 Det er nærmere byen en det jeg noen gang har bodd – jeg trenger en forandring på den fronten og merker at det å skulle bo nærmere byen gir meg et bredt smil om munnen.

💕 Jeg er 22 år og har lyst til å bo for meg selv der jeg er nødt til å stå på egne bein.

💕 Bergen gir meg en følelse av det å føle meg hjemme. Byen er nokså lik Stavanger, men har uten tvil sin lille ekstra sjarm som svært hyggelige mennesker, bedre uteliv og ikke minst finere, haha. Jeg elsker Bergen og gleder meg til å bo der i lang tid.

💕 Jeg kan ikke si det helt enda, men det skjer noe i Bergen som gjør at jeg egentlig er nødt til å bo der i tillegg. Jeg har valgt dette selv så klart, men akkurat nå føler jeg at jeg ikke har noe valg.

💕 Ny by, nye inntrykk og svært mange nye minner! Jeg har allerede rukket å bli kjent med en del mennesker og det at jeg skal få skape minner med disse er bare helt utrolig. Jeg gleder meg sånn!

💕 Ikke altfor langt unna hjemme. Bergen ligger ca. 4 timer i bil og det syns jeg nesten er det beste med at jeg ble så glad i Bergen. Om det skjer noe eller om jeg bare har lyst til å dra hjem har jeg absolutt muligheten til det. Jeg kan kjøre i 4 timer, ta båt eller ta fly på 20 minutter. Det er ikke så langt hjemmefra som det ville ha vært dersom jeg bodde i Oslo, Trondheim eller Bodø f.eks.

TOPP HER

Dette ser jeg ikke frem til med å bo i Bergen

💕 Enda mer regn en hjemme i Stavanger..

💕 Jeg er et par timer unna familie og venner her hjemme.. jeg kan liksom ikke bare hive meg i bilen i 5 minutter og være der.

💕 Betale flere regninger.

💕 Har ikke så mange nære venner.

💕 Lenger å kjøre til Kristiansand dersom jeg skal over til Danmark, haha.

Jeg kommer nesten ikke på noe mer og da tyder valget mitt om å bo i Bergen på at det er det riktige for meg. Livet går og man vet aldri når man skal forlate jorden. Selv om mamma er syk betyr ikke det at jeg plutselig forsvinner før henne, vi har ingen garanti og derfor syns jeg at vi skal leve vårt liv og ha det bra.

12 kommentarer

Siste innlegg