JEG FIKK EN OVERRASKELSESGAVE I POSTEN!!

Jeg er så glad jeg!! I dag fikk jeg en hente melding fra posten, noe jeg får veldig ofte, bare denne visste jeg at jeg ikke hadde bestilt selv. Det er noen som har sendt meg en overraskelsesgave i posten og klarer dere å gjette fra hjem?😍 Jo, nå skal dere høre, den var fra min kjære mamma som er hjemme i Stavanger. Hun er så utrolig søt, fysøren. Jeg er heldig jeg og på FaceTime åpnet vi den “sammen” noe som var utrolig hyggelig. Det er en stund siden jeg har sett henne nå og en liten surprisegave i posten var faktisk en ganske hyggelig og en fin ting av henne å gjøre, spesielt i disse tider.

Gjerne gled noen dere er glad i med å sende de en liten gave eller en pakke i disse tider, det vet jeg de setter pris på. Det gjorde jeg i hvert fall og herlighet så koselig det var. Pakken hun sendte var ikke liten heller, men det er slik hun er, go hard or go home, er det ikke det de sier? hahaha. Hun er bare så søt. <3

Jeg tok noen bilder av hva jeg fikk og det var alt fra påskeegg til meg og Henrik, påskepynt, mat og vitaminer! Hun vet hva liker ja, så kos. Jeg er veldig i glad i mamma og setter utrolig stor pris på slike ting. Vi savner hverandre og det vet jeg, da er det gøy å kunne snakke sammen på FaceTime i disse dager og kunne sende hverandre en liten oppmerksomhet!

Påskeegg hun har kjøpt på Nille, tror jeg hun sa?! Så fine.

Disse sa hun at hun hadde kjøpt på holdbart som er en butikk vi har hjemme på Klepp (utenfor Stavanger) der de selger varer som nesten og/eller som har gått ut på dato?! Husker ikke helt, men det er noe slikt. De selger så sjukt mye digg mat og det meste av maten går ikke ut før noen dager etter. Det er ordentlig nedsatt i pris og absolutt noe jeg skulle ønske vi hadde her i Åsane også.. Vet dere om de har noen slike butikker en plass her i Bergen? Dette er i hvert fall en tomatsaus mamma mener er kjempegod og som vi skal lage med spagetti og kjøttdeig! NAM, gleder meg.😍

4 kommentarer
    1. Det er ikke holdbart i bergen ennå men kommer forhåpentligvis snart. Holdbart selge varer som har gått over bestfør dato, nærmer seg dato, utgått fra sortimang, overskuddsvarer, endret utsende og sesong varer☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg