JEG ER I PARADIS

// sponset reise

📍UBUD, BALI

Hvor skal jeg begynne? Fyfa*n for en vakker plass. Bali du leverer og jeg angrer ikke et sekund på at jeg dro selv om jeg var i tvil et par dager før avreise. Bali er sinnsykt og jeg er helt seriøst målløs og tom for ord. Jeg syns helt ærlig at det er finere her en i Mexico og det mener jeg, æresord og til dere som eventuelt vurderer å dra hit en gang – GO FOR IT. Vi reiste fra Norge for to dager siden og turen ned hit gikk mye bedre en forventet, ingen forsinkelser, ingen turbulens, bare kos og sommerfugler i magen. Jeg har kommet til et punkt i livet der hvor jeg begynner å føle meg lykkelig og lykke har ingen garanti. Svært mange strever etter det for å oppnå det, jeg tror bare man må finne ut hvem man er også faller alle brikkene på plass.

De siste månedene har jeg ofret en del for å komme til der jeg er nå. Det er dritskummelt, men for at man skal være glad og gjøre de tingene som får oss selv til å føle oss bra må man ofre noe og da kommer det garantert noe godt tilbake. Nok om de dype følelsene mine, haha. Da vi ankom Bali i går kveld holdt jeg på å svette bort, det er over 30 grader her.. noe som passer meg midt i blinken! Det perfekte hadde vært om det var 40 grader, da trives jeg aller best. 💛☀️🐢

Jeg har lyst til å vise dere hvor fint det er på hotellet vi hadde i går natt, bare se her.

@ The Udaya Resort & Spa

Fineste kusinen og reisefølge mitt, Victoria.

Hvor fint er ikke dette? Altså, er det rart jeg er målløs? Disse bildene er ikke i nærheten av hvor fint det faktisk er i virkeligheten. Forresten, vi valgte å starte turen i Ubud i Bali da vi har fått inn svært mange tips om denne plassen! Ubud har veldig mange fete ting å tilby som å hilse på apekatter, besøke luksushoteller, spise fantastisk mat, besøke templer og waterfalls, nydelige rismarker og mye mer. Alt dette står på våres bucket list og da var det ingen tvil om at vi skulle starte reisen her i Ubud.  I morgen drar vi på roadtrip gjennom hele Ubud og da kommer jeg til å knipse mange bilder til dere slik at dere får være med på reisen (!!). 🐒🌴

Her er klokken 23:30 og jeg er nødt til å komme meg i seng, det blir en tidlig dag i morgen med mange nye minner som skal skapes. Forresten, jeg nevnte over at jeg vurderte å droppe reisen og jeg tenkte å fortelle dere kjapt hvorfor.. Jeg har ikke lyst til å dra fra mamma et eneste sekund. Jeg vet jo at hun har det ok, men jeg vil kunne være der for henne. I tillegg har jeg møtt et menneske jeg var 100% sikker på at jeg kom til å savne utrolig mye her i Bali. Jeg er tross alt et døgn borte og på andre siden av jordkloden, men vi skal vel også lære oss å savne mennesker av og til? Det tror jeg er utrolig viktig.

15 kommentarer
    1. Sponset ja. Bortskjemte dritt. Typisk de som er rike skal få sponset all mulig dritt her og der. Men tenk på de som ikke har råd til noe. Tenk mer på dem i stede. Stakkars familier som ikke har råd til ferie f. Eks. Mens mange familier reiser til Syden og USA og alt mulig. Tenk på dem i stede for deg sjøl.

      1. Oida.. Så du mener at jeg er rik? Hva vet du om min økonomi? Jeg tenker selvfølgelig på dem også, men det at jeg får en sponset reise handler om en jobb jeg skal gjøre. Hva med de som reiser i andre yrker da? Er det liksom helt greit.. Skjønner virkelig ikke helt hva du vil frem til. Og det å uttale deg om min økonomi er helt feil. Jeg er langt ifra rik.

    2. Ååå, det ser helt fantastisk ut! Jeg skal til Bali i slutten av juni og gleder meg enormt mye☀️

      Har lest dine tidligere blogginnlegg, og vil bare gi deg applaus for at du tar kritikken (den som faktisk er saklig) på en bra måte. Det er det ikke mange som gjør!

      Kos deg masse masse på Bali, gleder meg enormt til oppdateringer derfra😍 klem❤️

      1. Du burde glede deg!! Det er helt fantastisk her. Det er også sinnsykt mye å gjøre her, føler ikke at man får tid til å se alt på to uker..

        Tusen takk for det <3 det betyr veldig mye for meg.

        Jeg koser meg i hjel og det må du også når du drar hit<3 klem

    3. Hvordan fikk du denne turen sponset? Og hvem har egentlig sponset den? 🙂

      Du er flott foresten ♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg