JEG ER GRAVID PRANK – HENRIK SIN REAKSJON!!

Det er på tide med en ny youtubevideo og denne gang pranker jeg Henrik med at jeg er gravid!!👶🏼 Hahaha, jeg orker faktisk ikke. Dere må se reaksjonen hans!! Ellers vil jeg legge til at vi faktisk var “litt” usikre på om jeg var gravid, derfor er det ikke sikkert at det er en prank.. hehe. Vi tok testen av en grunn og ville vite om jeg faktisk var gravid så da får dere se min reaksjon også.

Anyways, husk å abonner på kanalen vårs og trykk på bjella ved siden av abonner knappen for å være en del av vår familie der inne! Da får dere også varsler hver gang vi legger ut en ny video. Jeg håper virkelig at dere likte videoen og jeg syns dette var dritgøy å gjøre for å være helt ærlig, men vi er fortsatt veldig nye på dette så det er nok en del vi kan forbedre og med tiden blir vi bare flinkere og flinkere, right?

4 kommentarer
    1. Hva gjør du når du ikke kan fylle på vipperxtensions? Om du fortsetter å ha mye vipper vet jo alle at du fikser de svart.

    2. Jeg er fan av deg, men må komme med noe her… Du har jo sagt at dere ikke er i samme rom og ikke rører hverandre når som Henrik har vært/er syk! Men…videoen viser jo noe heeelt annet??? Huff… Sorry…

    3. Hva gjør du nå mtp vippeextensions og ellers andre ting du gjør i salonger?❤️ Trenger tips! Hahah

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg