JEG DELER NOEN PERSONLIGE TANKER

Meg uten vipper.. ikke vært det på flere måneder og slik ser altså ut uten vipper og sminke.

💭 Noen ganger skulle jeg ønske at forholdet vårt ikke var offentlig. Det er ikke så veldig enkelt alltid og selv Henrik og jeg har krangler som alle andre og noen ganger kan det merkes av andre og av offentligheten. Jeg syns kanskje at det er noe av det vanskeligste med å være offentlig. Jeg vet at jeg selv velger å dele personlige ting med dere, alt om sykdommer til forhold. Det er ikke det at jeg alltid har så lyst til å dele det, men mer at jeg vil være ærlig rundt realiteten og da kommer det ofte ganske personlige saker inn i bildet. For meg er det viktig – for ingenting er perfekt. I dag har jeg ikke hatt en kjempefin dag, men en dag som dette er med på å sette de gode dagene i perspektiv, og det er det er nok også viktig med dårlige dager for å kunne forstå hva man skal gjøre riktig og hva som er bra i livet vårt.

💭 Jeg tenker meg hjem i påsken, nettopp fordi jeg trenger det! Familie er utrolig viktig for meg og jeg savner de helt klart. Det eneste jeg tenker på er corona-viruset og det hindrer meg nesten i å reise, likevel tenker jeg at en biltur dit uten å dra utenfor bilen er verdt det og at jeg får sett familien min litt er svært fint! Det føles ut som en evighet siden sist.. hva tenker dere rundt dette?

💭 Det er en evighet siden forrige gang jeg var støl i kroppen!! Gjett om det faktisk føles digg å være det igjen? JA. Jeg har savnet denne følelsen så sjukt lenge og det at jeg får trent ordentlig igjen føles i hvert fall bra! Nå skal vi få i havn disse 300 øktene innen året er slutt og om det gjør at jeg må trene flere ganger daglig så gjør jeg det med glede. Det er et sinnsykt gøy mål jeg har satt meg og dette er noe jeg skal klare.

💭 Jeg er utrolig lei av å se at noen influensere hele tiden skal rette på andre med at de nevner reklamer noen andre reklamerer for å få penger. De har selv fått penger for det samme tidligere og er så heldige å ha et management i ryggen som kan si at enkelte reklamer er scam, mens gjerne de andre som ikke har det ikke vet at enkelte reklamer er scam. Skjønner dere? Noen influensere uten å nevne navn sitter som et politi og sier at den og den reklamen ikke burde kjøpes fordi den som reklamerer for det kun gjør det for penger, når den personen gjerne ikke visste at det var scam. Jeg blir så forbanna! Hva med å ikke ta det offentlig og virke som man er så sjukt troverdig selv? Hvorfor går ikke denne influenseren inn for å sende en personlig melding til den det gjelder og fikser det privat istedenfor å igjen tjene penger på å “lage seg selv” mer troverdig? Slik irriterer meg så jævlig. Denne personen har selv sittet å tjent mange millioner på å ha påvirket folk til å operere seg selv i hjel også skal den nå være så sjukt “bra og troverdig”. Det er fint at man forandrer seg til det bedre, men hva med å heller gå til personer det gjelder privat?!😳

💭 Akkurat nå drømmer jeg om å reise! Planen var å dra til Italia med Henrik og deretter Bali i sommer, kanskje noen andre land også, men det ble det ikke noe av. Det er jo utrolig dritt og flere kjenner nok på at de savner å reise.. tenk hvor deilig det blir om man får reist igjen da? Kommer turene/reisene til å bli dyre da? Alle kommer jo til å ville reise, haha..

💭 Er det bare jeg som ikke kan la godteri ligge i skålen på bordet som “pynt” i mindre en time før absolutt alt er spist opp? HAHA, jeg orker ikke. Jeg kan aldri ha noe liggende.. da ender jeg alltid opp med å tenke at jeg må spise det nå fordi resten av dagene skal jeg være sunn og ligger det i skålen kommer jeg til å spise litt og litt hver eneste dag? Uff a meg.. snakk om å være svak for godteri og fristelser. Ellers er det kjipt når jeg får besøk da det aldri er noe å tilby fordi jeg ikke klarer å la det ligge i fred i skuffen eller i skålen.

💭 Når det kommer til Tiktok skjønner jeg null.. jeg har sett en del videoer i det siste og syns det er latterlig teit, men selvfølgelig noe jeg føler at jeg må begynne med fordi “alle andre gjør det”.. likevel er det dritteit, haha.. hva er greien liksom? Folk som danser helt jævlig, mimer andre stemmer og diverse, det som faktisk er gøy med det er alle de morsomme videoene der folk driter seg ut og gjør Challenger, hahaha.

💭 Jeg har null vipper igjen! I dag tok jeg av de siste vippene som hang igjen på mine egne vipper og det føles så sjukt uvant, men så deilig! Endelig kan jeg gni meg i øynene uten at jeg river av vippene mine. Det blir helt amazing å gå uten vipper, negler og Extensions, håret mitt vokser også som det suser igjen og jeg digger det! Kan hende at jeg ender opp med å ikke ta det på igjen, likevel kjenner jeg meg selv riktig og da kommer jeg nok til å ta det på igjen når det åpner! <3

Syns jeg er skjønn jeg, ser litt yngre ut faktisk, hahaha!

52 kommentarer

Siste innlegg