JEG BLIR MER OG MER FORELSKET

Reklame | NELLY

TOPP HER | JAKKE UTSOLGT, LIGNENDE HER | BUKSE HER | VESKE GUCCI

📍FLØIBANEN, BERGEN

Hola people. Hvor starter man da? Jo.. I dag har vi vært på besøk hos en av Bergens mest kjente attraksjoner, nemlig Fløibanen, haha. Det var søren meg på tide at jeg kom meg opp dit og fikk se den fineste utsikten over Bergen by. Jeg ble faktisk ganske sjokkert over hvor ufattelig vakker utsikten var i forhold til det jeg egentlig hadde trodd. Det er ganske obligatorisk at alle tar bilder her oppe og på de bildene syns jeg ikke man klarer helt å se hvordan det er i virkeligheten! Derfor anbefaler jeg alle som er eller skal til Bergen å stikke opp på Fløybanen hvert fall en gang i løpet av livet.

Jeg er egentlig ikke noe turmenneske, men det å starte ferien på denne måten var helt topp og jeg merker at det ingenting annet jeg heller ville ha gjort. Jeg blir bare mer og mer forelsket i Henrik. For en fantastisk gutt og for en fin personlighet han har. Det er sjeldent man møter mennesker som er så gode mot andre og så heldig som jeg er så har jeg faktisk møtt en slik person, utrolig nok etter mye uflaks! Det som gjør at jeg stadig blir mer og mer forelsket er at han får et sterkere bånd til familien min, og familien min betyr alt for meg. Det å kunne se en som bryr seg så mye om de jeg er glad i, det å se at han passer på alle og sørger for at alle får en fin dag gjør meg stolt. Følelsen av å kjenne at man er lykkelig bruser i gjennom kroppen min.. fordi han, han gjør meg faktisk lykkelig og det kommer jeg aldri til å klare og takke han nok for. <3

Mamma og pappa koste seg i hvert fall og vi har hatt en super fin dag på Fløien sammen! For alle oss tre var dette en helt ny opplevelse og det å kunne skape slike nye minner er også veldig fint! Vi tok kjempemange bilder til dere slik at dere kan få se “vår dag i bilder”. <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg