JEG BLE SÅ STARSTRUCKED AT DETTE SKJEDDE..

WHAT HAPPENS IN MOLDE STAYS IN MOLDE

Nå som jeg er hjemme igjen fra Molde tenkte jeg å skrive om noe ganske morsomt som skjedde der! Det er så flaut… dumme meg. Veldig ofte har man en tanke på forhånd om hvordan man ønsker å opptre dersom man møter en kjendis man blir starstrucked av. I mitt tilfelle gjorde jeg ikke dette, noe som endte opp i en stor flause og en god latter. For dere som ikke vet hva vi gjorde i Molde så skulle altså vi være dommere i en show-konkurranse som de stillende presidentene skulle fremføre foran oss og et giga stort publikum. All ære til alle de som stilte, det hadde i hvert fall aldri jeg turt å gjøre. Uansett, det var dritbra og for dere som ikke så dette la jeg ut videoer fra de ulike showene på instagramstory. Dersom dere har lyst til å følge med på hva jeg legger ut der kan dere følge meg: ingridaguiluz. Husk at jeg reiser til New York, da kommer det nok mange gøye storyer og bilder på instagram!

Tilbake til dette her med flausen. Er det en kjendis jeg alltid har syns har vært ordentlig kjekk så er det Audun Sørseth. Jeg vet, dette er skikkelig flaut å dele med dere, men det er faktisk sant. Jeg var jo klar over at Audun skulle være en av dommerne sammen med oss, men jeg tenkte ikke noe over hvor starstrucked jeg kom til å bli, derfor dreit jeg meg skikkelig ut. 

Jeg og Julie sto i baren for å bestille oss en drink før showet skulle begynne. Helt ut av det blå kom da Audun ut av heisen gående mot oss i baren, og der ble jeg stresset ja. Herregud… han er jo så kjekk? hahaha. Det som skjedde da var at vi fikk drinken og jeg skulle ta tak i vesken min og slenge den over skulderen. Under vesken oppå bardisken lå mobiltelefonen min (noe jeg hadde glemt helt ut). Vesken slepte med seg mobiltelefonen over bardisken og på under et sekund lå mobilen knust i tusen biter midt på gulvet. Det var så flaut!!! Alle begynte å le, mens jeg ble superstresset. Er det mulig?

Når jeg møter noen jeg har sett så mye på tv og som er så kjekk mister jeg seriøst hele kontrollen, altså hva i alle dager?! Jeg ler enda over hvor flaut det faktisk var. Heldigvis var det glemt et par minutter etter og vi hadde en ellers så fin kveld! Her kan dere se et bildedryss i fra Molde! Rommet vårt, showet og Audun (haha).

Tips til deg som har flyskrekk: spill gjerne mobilspill som funker uten nett.

Se så fin utsikt det var fra hotellet(!!). Julie og jeg hadde rom i 9ende etasje og fikk litt av et norsk, vakkert, syn på naturen. Fysøren.

Dommerpanelet 😉

Dette er presidentene som styrte hele showet og som tok i hvert fall meg med storm. Kom til og med en naken gutt springende på gulvet.. craycray.

Roomservice! Etter showet bestilte vi oss mat inn til rommet, så digg! Dette er Mozzarella sticks, en av mine favoritter.

Fineste og beste Julie. Elsker denne jenta!

Crush.. neida, joda. Jeg håper dere forstår at jeg tuller! Audun er en kjekk kar med et glimt i øyet, men jeg er ikke forelsket eller superfan.. 

Nytt antrekk før vi opplevde Molde by!

1 kommentar
    1. Hei 😊
      Hvis Erik var utro, hvordan klare du å være venn med han i ettertid? Ser at dere innimellom henger sammen. Hvordan har du taklet dette?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg