JEG BLE RØRT TIL TÅRENE

Dere må se denne videoen fordi det er nettopp derfor jeg stikker innom nå. Etter å ha vært hjemme i Stavanger i to dager har jeg fått hentet inn mye energi og glede fra de aller nærmeste mine og jeg merke hvor sjukt mye det betyr for meg og for hvordan jeg har det generelt i hverdagen. Savnet etter dem er ofte stort og det å få se dem igjen er helt fantastisk, gråter hver gang jeg.

Over til det jeg skulle fram til.. etter å ha vært hjemme i to dager har jeg fått snakket mye sammen med de nærmeste og i går kveld satt vi flere timer uten telefonen og snakket om alt og ingenting, noe vi alle burde gjøre og sette mer pris på en gang i blant.  Jeg skulle ønske jeg satte mer pris på det tidligere, men fortid er fortid og det at jeg gjør det nå syns jeg er kjempebra og noe jeg anbefaler alle å gjøre! Lev i nuet og ikke bare sitt på telefonen og dokumenter alt. 😭❤️

Så var det denne videoen jeg så på telefonen i dag faktisk. Jeg fikk den akkurat tilsendt av en venninne og jeg hylgråt. Dere må se den! KLIKK HER FOR Å SE VIDEOEN – Jeg ble rørt til tårene og syns dette var en video som absolutt fortjente en deling på nettet. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg