JEG BLE HELT SATT UT, MEN GJORDE DET SELV

📍BALIBOLA, SEMINYAK

Da jeg var i Bali spiste jeg så sinnsykt mye god mat og da vi var i Seminyak i et par dager spiste vi frokost på Balibola hver eneste dag, da sier det seg selv at de har god mat der! Det var helt fullt av mennesker som skulle spise der og utenfor hadde de en som kun fokuserte/jobbet med å åpne og lukke dørene etter gjestene. Han hjalp også til dersom folk ville ta bilder ved den «instavennlige» veggen deres som dere kan se på bilde over. Selvfølgelig tok vi også bilder der da det er et dritkult konsept i seg selv. Det er slike småting vi mangler i Norge syns jeg.. eller?

Jeg ble faktisk helt satt ut da vi kom på denne restauranten for første gang, hvorfor? Fordi alle, da mener jeg alle som fikk maten sin tok den med seg og gikk utenfor, satte seg ved siden av bordet og tok bilder med denne veggen, hahahahah. Det var helt sykt å se på og jeg har aldri vitnet til at så mange skulle ta bilder av maten sin samt logoen til restauranten på en og samme dag. Det er så teit.. verden har blitt merkelig ass.. kanskje det egentlig er like greit at vi ikke har det i Norge? Jeg syns jo det er gøy med tanke på bloggen og sånn, men det er veldig merkelig å se hvordan verden har blitt og hvordan vi som f.eks bloggere fremstiller ting. Jeg har egentlig litt blandet følelser rundt akkurat dette og jeg vet ikke om jeg liker det eller ikke. Vi så faktisk en jente som er veldig stor på Instagram. Hun tok maten sin med seg ut, tok en hel del med bilder i kanskje 20 minutter og kom inn igjen. Da hun spiste var hun like “normal” som alle andre, men prinsippet her er at hun skulle få de mest “perfekte” bildene. Jeg skal ikke klage, for vi gjorde akkurat det samme, men det er faktisk ganske merkelig og jeg tok meg selv i å innse hvor pinlig det faktisk er. For det eneste jeg ønsker med bloggen min er å kunne dele realiteten med dere. Det innebærer at jeg er meg selv og ikke fremstiller ting perfekt, for det er ingenting som er perfekt her i verden.

Som jeg sa – jeg gjorde dette selv den siste dagen, da alle andre gjorde det, samtidig vil jeg jo vise dere maten og gi dere tips til spiseplasser dersom dere skal til Bali en gang! Ellers kommer jeg ikke til å gjøre det igjen på den måten. Det ble litt for mye da jeg innså hvor lang tid folk brukte, hvor mange som gjorde det og ikke minst hvor “pyntet på realiteten” det egentlig var. Selvfølgelig vil vi ha fine bilder, men det ble for mye for meg, haha.

Over til noe helt annet, maten der var sykt god og det jeg spiste var avokado sandwich og forskjellige smoothie bowls, såå deilig! Dette er absolutt noe jeg anbefaler til dere som skal eller er i Bali.

Se så fint de pynter maten! Det jo ikke rart alle vil ta bilder av det, haha. Kleint..

4 kommentarer
    1. Thea og Henrik vinner ph.
      Henrik kaster kula på 400 k.

      Nå skjønner jeg hvorfor du er med Henrik. Bare for å få fame siden han vinner.

    2. Hvordan størrelse bruker du? Og hvor mye veier du? Du er så pen, liker at du er deg selv og står for den du er ❤️ Du er et ekte forbilde:)

      1. Ikke for å være frekk her, men er det nødvendig å spørre om vekta til folk? Hva skal du med det? 😉 Husk at vekt varierer veldig, man kan se helt like ut, men fortsatt veie veldig forskjellig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg