JEG BEKRFTER RYKTENE

At du er gravid.
Nei, jeg er ikke gravid selv om det hadde vært koselig for å være helt ærlig med dere. Jeg har sett at både Sofie N og Andrea S har snakket litt om barn og det å skulle få barn. Alle har forskjellige ønsker og mitt ønske er å få barn en gang i fremtiden, noe som kan være når som helst. Jeg syns det er så koselig at to mennesker kan skape noe så vakkert sammen! Det er sjukt da.

At du har kreft.
Jeg har ikke kreft, det er som regel mamma jeg snakker om dersom dere leser noe om kreft nå.

Du har tenkt til å operere?
Er dette er rykte eller et spørsmål? Haha.. nei jeg skal ikke operere noe nå med det første og jeg har heller ingen operasjoner planlagt. Det er ikke slik at operasjoner er noe jeg driver med for gøy. Har operert en gang og det holder for min del, meeen man skal aldri si aldri, plutselig skjer det en gang i fremtiden, men nå – Nei.

At du bare dater folk som nylig har vært med på Paradise Hotel?
Jaaada, selvfølgelig?? Hvordan vet folk dette? Nei. Overhode ikke. Bare fordi to stykker har vært med på PH betyr ikke det at jeg kun dater PH folk. Det er lettere for meg som har vært med før å komme i kontakt med PH deltagere, men det betyr ikke at jeg kun dater de. Alle jeg har datet unntatt to stk har vært helt “vanlige, ordentlige” gutter om jeg kan si det på den måten. Det at jeg møtte Henrik og at vi to ble sammen handler om det vi føler for hverandre og tro meg – det er så sterkt, jeg elsker han.

At du ikke jobber og at du burde det.
Jeg jobber med bloggen og sosiale medier jo! Deilig å kunne ha en så fleksibel og morsom jobb, jeg elsker det! Det at jeg burde ha jobb sier seg selv. Alle burde ha en jobb for å tjene penger da penger er noe vi er nødt til å ha i dagens samfunn. Jeg syns at det er fint at det finnes så mange ulike typer jobber og at det passer for hver enkel. Jeg har bloggen som jobb og trenger ikke en annen jobb ved siden av, med mindre jeg vil tjene enda  mer penger en det jeg allerede gjør, selv om det er mer en godt nok.

Stemmer det at du og Julie ikke er like gode venner som før?
Vi er like gode venner om ikke bedre. Julie er min bestevenn og jeg kommer alltid til å passe på henne og gi henne en plass i hjertet mitt! Nå bor jeg i Bergen også.. og har enda mer tid til henne, det er deilig!

At du skal i fengsel for noe du ikke tørr å innrømme på bloggen.
.. Nei. Jeg skal ikke i noe fengsel, om det er en gammel eller ny sak om dette temaet her så er det altså ikke meg! Heldigvis.

At du kun vil ha Henrik for å bygge opp statusen fra i fjor.
Jeg er forelsket i Henrik og elsker han mer en det jeg har elsket noen andre gutter tidligere, så nei, det stemmer ikke dette her. Begge to var venner før vi valgte å bli kjærester, både han og jeg er like interessert i hverandre og vi kommer til å være samboere (ææ) i lang tid fremover og jeg gleder meg bare mer og mer for hver dag som går! Jeg er den heldigste jenten som finnes.

At du tror du er rik og bruker mer penger en normalt.
Mmm, nei jeg tror ikke jeg er rik, men jeg har godt betalt. Ellers så jo – jeg har brukt vanvittig mye mer penger en normalt, fordi jeg er dum og mangler erfaringer. Akkurat nå har livet mitt endret seg drastisk og jeg holder på med å spare penger og gjøre noe fornuftig på egenhånd.. istedenfor å drite penger.

Har hørt at du skal studere til høsten, stemmer det?
Ja, jeg skal studere til høsten og kommer til å forklare mer om dette i et eget innlegg!

20 kommentarer
    1. Hvor ofte spiser du og hva består et typisk måltid av for deg? Du ser smashing ut! Trenger litt tips til kosthold

      1. Tusen hjertelig takk <3 jeg spiser ca. 4 ganger daglig, frokost, lunsj, middag og kvelds! Til frokost spiser jeg ALLTID ekstremt sunt eller veldig sunt. Det er mest fordi jeg ikke er så glad i frokost og vet at da er det heller gøyere å spise noe som ikke er så sunt senere i løpet av dagen. Jeg prøver å spise sunt 3-4 måltider og det som ikke er så sunt blir ofte en helt vanlig middag om det så inneholder ris, poteter eller pasta. For meg er det viktig at jeg får i meg en god middag. Humøret mitt blir helt forferdelig om jeg kun skal spise "Diettmat" hele dagene. Derfor er det denne løsningen som funker for meg – og tro meg – trener man ved siden av vil kroppen likevel merke forskjeller og endre seg <3 syns jeg. Ellers kan en lunsj inneholde mye av det samme som til frokost. Jeg spiser som regel cottage cheese med banan, smoothie, eggerøre uten salt, men med pepper + gressløk eller løk. Det er som regel de rettene, eller bananlapper og slikt. Til middag: som sagt, vanlig kost. Til kveldsmat spiser jeg sunt. Det som også er viktig for meg er å ikke spise så mye hvete og slikt.. jeg blir så dårlig + magen blir oppblåst, derfor holder jeg meg unna alt brødmat. Jeg spiser aldri brødskiver lenger, da foretrekker jeg knekkebrød, selv om det også er noe sjeldent spiser. Fyll heller maten med proteiner (kjøtt) og dropp brød og slikt <3

          1. Må jeg forklare alt med t-skje? Brød gjør meg oppblåst, derfor spiser jeg det ikke og jeg vet også at det ikke er så særlig sunt med brød til hevet måltid slik alle nordmenn spiser inkl. meg før. Jeg skrev det JEG spiser og da gjør jeg det. Man trenger ikke å være utdannet for å ha en mening om kosthold og det at kroppen min er helt normalt, kosten min er helt topp så syns jeg da at jeg kan få skrive om det dersom jeg vil <3 Pizza for meg er ikke heeelt det samme som å spise brødskive med pålegg flere måltider, og ja – jeg blir oppblåst av det, men spiser det selvom.

            1. Enig med deg Ingrid! Eg har samme problem med å spise brødskive og prøver å kutte det ut men unner meg fremdeles pizza fordi det har også litt med hvor stekt maten/brødet er☺️ Digger å lese bloggen din du er god!❤️

            2. Hvis du holder deg unna brød pga du blir oppblåst etc. Hvorfor spiser du da pizza flere ganger i uka? Du oppfordrer her til et supersunt kosthold også imøtekommer du ikke dette selv med å spise junk oftere enn å «unne seg det en gang i blant». Pizza på Bella Italia eller hva det heter er IKKE sunt og det kan være misvisende for folk at du skriver at du spiser så sunt og er så flink i kostholdet også ser vi bilder av pizza hele tiden.

        1. Du har ingen kompetanse til å uttale deg om kosthold. Vær så snill å ikke del kostholdet ditt med så lite kunnskap, til unge følgere.

          1. Hun har kanskje ingen kompetanse, men spørsmålet hun fikk er hva spiser du, noen tips? Les spørsmålene før du går til frontalangrep på Ingrid!

            Du kan jo opplyse leserne til Ingrid hva et godt kosthold er og dine tips du som er ernæringsfysiolog? Regner med hun tillater dine gode tips på bloggen sin.

            1. Er jo ikke bra at ho sier «hold dere unna brød? Brød er IKKE farlig å spise. Da kunne hun heller sagt «brød spiser jeg ikke.»

          2. Morsomt, jeg må nesten få lov til å skrive hva jeg spiser uten at det er et problem. Kroppen min er sunn og jeg vet at den kosten jeg har er kjempebra for meg og magen min som jeg har slitt med i mange år (oppblåst). Det at jeg skriver hva jeg spiser er helt opp til meg og man trenger ikke å være en ernæringsfysiolog for å uttale seg om dette. Jeg syns det blir for dumt at jeg ikke kan skrive om sunn kost uten at det er et problem. Jeg har også sagt at jeg spiser hva jeg vil i helgene eller ved spesielle anledninger, sååå.. dette er min blogg, mine svar og mitt kosthold – som da er veldig bra syns jeg! Jeg vil forresten også heller fronte et bra kosthold en det å anbefale alle til å spise dritt, junkfood og diverse annet dritt bare fordi “Kropp er kropp”.. jeg syns det er viktig å fronte god helse og et godt kosthold, men det er vel feil det også, haha. Uff, for en verden.

            1. Herregud hun må få lov til å dele PÅ SIN EGEN BLOGG hva hun spiser? Tviler på at alle fitness bloggerne og influensere på ig har egentlig så mye peiling på hva de snakker om? Tror du de har noe som helst utdanning innen kosthold? Tviler. Men er det noen som kommenterer på det?
              Spiser du sunt, fungere det for kroppen din, så trenger du ikke du å ha noe utdanning.
              Hun skriver ikke “IKKE SPIS BRØD”, hun sir at det fungere ikke for hun? Javel hva f har du med det å gjøre?? Slutt å leik allvitende i kommentarfeltet. Herregud give her a break. Folk skal ALLTID finne noe de kan kommentere på

    2. Har du sett dokumentaren om griseintustrien? Hva er dine tanker rundt dette? Ser mange uttaler seg om dette, og lurer på hva er din meining? Siden du skrev i kommentaren over at du gjerne fyller tallerken med kjøtt.

        1. Takk for svar! Jeg synes det er tøft av deg å dele dette, med tanken på alle som skal være så imot plastisk kirurgi, og komme med stygge kommentarer MED EN GANG en blogger/influenser deler at de har operert noe. Det er absolutt du og kun du som bestemmer over kroppen din. Skjønner altså ikke hvorfor skal folk kommentere på det?? Digger deg! Stå på!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg