JEG BEKLAGER

Ja, hvor skal begynne da? Jeg har vært en levende berg og dalbane i det siste.. veldig opp og ned i humøret. Faktisk i en veldig lang periode nå uten å vite helt hvorfor.. selv om det føles ut som at jeg har vært det siden alle de store, ubehagelige forandringene i livet. Kort forklart regner jeg med at det har vært slik i nesten to år og det er svært frustrerende for meg og klare å være meg selv ordentlig.. spesielt når man ikke føler at man er helt seg selv, uten å vite hvorfor. Det å være fjern og ikke få med seg ting, falle av det sosiale og ikke prioritere riktig er ganske typisk meg når jeg er i de dårlige periodene mine og det er ufattelig rart. Man prøver veldig ofte å finne unnskyldninger for det, slik som jeg sier at jeg har vært som dette siden det skjedde forandringer i livet mitt og det stemmer jo på et visst sett, men ikke alltid. Kanskje jeg er lei? Eller bare lat eller svært umotivert? Jeg vet ikke.. jeg føler meg støkk, fastsittende i livet uten å vite som kommer til å skje i fremtiden jobbmessig og på privaten. Jeg vil bare jævlig MYE MER.

Ja, skjønner dere? Det er nok flere som tenker slik, men det hjelper jo ikke å bare tenke også ikke gjøre noe med det.. så til å ikke ha vært helt tilstede i det siste, til å ha vært veldig fjern så er jeg nå klar for å gjøre mitt beste for meg selv og de rundt meg. Jeg vil leve livet til det fulleste og ta tak i mitt eget liv, skape noe eget og gjøre noe bra, stråle av glede og ikke være redd for å uttrykke følelsene mine. Vil jeg reise så reiser jeg!! Ja.. ikke akkurat til utlandet i disse tider, men man har det bare så gøy som man gjør det til selv tenker jeg.

Etter å ha vært mye fjern som jeg sier, og gått hjemme uten å bruke tiden fornuftig så har jeg da gjort en fornuftig ting vil jeg si. Det er nemlig å høre på podcasten til Lene Orvik som nå har blitt et så kalt “forbilde”, men også et girlcrush for min del. Hun er vakker, men ikke bare på utsiden også på innsiden der hun kommer med så kloke og fine ord. Har dere lyst til å bare høre på ei som har en veldig fin og rolig stemme så er det hennes podcast dere burde høre på altså! Jeg syns at hun er flink til å fokusere på de positive tingene i livet selv om hun har opplevd mye man gjerne ville ha unngått, så, takk for det.. fordi jeg føler at nettopp denne podcasten har fått meg opp på beina igjen. Jeg vil jobbe hardere og ha det gøy i livet rett og slett, så enkelt som det. <3

Derfor vil jeg også beklage til dere som mest sannsynligvis har forventet å se mye mer innhold av meg enn det som har kommet ut i det siste. Jeg har vært veldig fraværende og har ingen spesiell grunn rundt det. Dårlig perioder har vi alle og da syns jeg det er viktig at man bygger seg selv opp igjen psykisk for å komme sterkere utav det. Sååå, her er jeg og jeg smiler fra topp til tå i skrivende øyeblikk.. gleder meg til fortsettelsen.

5 kommentarer
    1. Hei.
      Trist at du ikke har det helt bra i det siste. Og håper selvsagt at du kommer deg i en bra periode igjen.
      MEN.
      Du, som har en stor plattform med mange tusen følgere… får ikke du med deg hva som skjer i verden? Politivold og rasisme på det drøyeste! Du er hvit og du er privilegert. Automatisk. Eg sier ikke at du ikke har din «bagasje», men vær no så jævla snill.
      Begynn å bruk stemmen din til noe fornuftig. For det er så jævlig nye værre ting som skjer i verden enn at du ikke har følt deg helt på topp. Skulle virkelig ønske at alle norske influensere kunne brukt stemmene sine høyt og tydelig for alle tusen som følger. For tro meg, rasisme er så sinnsykt mer realistisk her i Norge en hva du kanskje tror.
      Håper du kan vise litt mer engasjement for det som faktisk skjer i verden!

    2. Trodde virkelig dette innlegget skulle handle om at du beklager for at du hadde misforstått #blackouttuesday… Man skulle jo egentlig ikke poste ting på sosiale medier for å reflektere over rasismen som foregår og vise respekt. Men skjønner at du ikke fikk det med deg hvis du har vært litt fjern i det siste.

    3. Er det forklaringen på at typen din ikke virker engasjert i rasisme bevegelse atm? Blir han påvirket av deg?

    4. Jeg synes Henrik bare blir deiligere og deiligere da.

      En riktig lekkebisken, vil jeg si.

      Og jeg drømmer om å ligge på brystkassa hans da.

      Og bare kosemose, vel.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg