JEG ANGRER SKIKKELIG PÅ DET KJØPET

Husker dere for noen måneder tilbake da jeg kjøpte iPhone 11 pro Max, eller hva den heter? Anyways, det har seg slik at jeg angrer og om jeg så mye som kan fraråde dere fra å bruke så mange tusen kroner på den gjør jeg det, fordi jeg har aldri vært borti en dårligere telefon en den der.. og det irriterer meg grenseløst!

Er det bare jeg som ikke er fornøyd med den og som syns at apple sine iPhoner er overpriset for hvilke endringer da? ingen. Kameraet mitt er super dårlig og jeg skal ærlig innrømme at jeg har tatt godt vare på den i motsetning til alle de tidligere telefonene jeg har hatt. Det er som om kameraet er skurrete hele tiden og den gjør også at jeg ser mer blurry og lysere ut som om det er et filter som ligger der uten at jeg har valgt det.

Slike ting er så utrolig kjipt og det har vært slik siden jeg fikk den og nå lurer jeg på om det er noen av dere lesere som også har opplevd dette og som eventuelt vet hvorfor det er slik? Gjerne tips meg i kommentarfeltet. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre og vurderer nesten å gå tilbake til en annen modell som faktisk har bedre kamera og er generelt ellers helt lik i alt som er inne på telefonen.. Argh!! Haha, jaja, dette var dagens irritasjonsmoment og jeg trenger virkelig tips.. det er nesten slik at jeg håper det er en feilproduksjon eller noe.

I kveld skal forresten Henrik og jeg trene for også dra ut å være med venner! 😍 Det er virkelig noe jeg ser fram til og som vi skal kose oss med etter en syk uke med mye magetrøbbel.. uffda, godt det er over i det minste.

38 kommentarer
      1. Tenker du at eneste grunnen til å trene er å bli tynnere? Man blir da ikke automatisk tynnere av å trene? Hørt om muskler?

      2. Haha uff! Dette var noe du måtte kommentere for å føle deg selv bedre? Morsomt, det er bra du orker å bruke tid på å legge igjen kommentarer som dette da det gir meg en ekstra leser! Tykkere er jeg ikke, men du kan få tro det slik du føler deg bedre <3

        1. Hvorfor skal hun føle føle seg bedre av det? Er det om å gjøre å være tynnest for å være fin? Vet ikke helt hva det var i kommentaren din som fikk meg til å reagere men det var ihvertfall et eller anna som skurra litt. At det nesten hørtes ut som at du var bitter for at hun sa du ikke har blitt «tynnere» som for så vidt er helt uinteressant. Hvorfor skal du bli sur for at noen sier du har lagt på deg? Trenger ikke å være negativt? Man er jo fin uansett? Det bare virker som at du vil at folk skal tenke å så tynn du er, er uviktig. Du er helt normal og veldig flott uansett hvordan du ser ut! Prøv å sett mer fokus på å oppmuntre alle til å elske seg selv mer, når du først har så mye innflytelse<3

          1. Alvorlig ? Hvordan kan du mene at det ikke høres negativt ut å spørre om treningsprogrammet ikke funger fordi hun er blitt større ? Hva målet til Ingrid er med sitt program har hun vel aldri sagt er å bli “tynnere ” ? Bare slutt å kommenter kroppen til andre om man ikke har noe fint å si ! Makan til barn ! Ingrid har en flott kropp som den er !

      3. For en fæl kommentar!
        Hva får du ut av å skrive slik til noen ? Kjent eller ikke ?
        Trur du dette får noen til å føle seg bedre? Eller er du kanskje en person som er ute etter å få folk til å føle seg dårligere? Grow up!

      4. Trening er jo hovedsaklig for å holde seg i form både på innsiden, hode og ikke minst utvendig! Vi er i år 2020, da er det muskler som er inn!

    1. iPhone 11 pro Max har er fantastisk kamera. Så om det ikke er bra på din bør du vurdere å klage på den, for da er det noe galt.

    2. Heii, pleier aldri kommentere men jeg vil anbefale deg Huawai P30 Pro på det sterkeste. Jeg var helt iPhone frest men var lei av dårlig batteri og ville prøve noe nytt. Jeg har aldri vært bordi ett bedre kamera, og du får sinnsykt mye for prisen. Uvandt første uka, men nå kunne jeg aldri tenke meg en iPhone igjen 🙂

    3. Enig! Jeg byttet fra iPhone X til iPhone 11 og forventet egentlig typ samme eller litt bedre kvalitet. Men kameraet er superdårlig! Skjønner ikke hvorfor alle skryter av den..

    4. Spurte en på telia om det, for jeg vil ha den nyeste telefonen pga bakside-kameraet, men begge kameraene på snap er visstnok helt grusom! Det er fordi isteden for å filme/ta bilde i appen (som den gjør ellers), så tar den screenshot!!! Det er en oppdatering snapchat er skikkelig treig med, og mest sannsynlig ingenting i veien med telefonen! 💝

      1. det sa de til meg i elkjøp butikken også men nå har det kommet mange nye updates siden din kommentar og det er fortsatt ikke bedre (iphone 12 bruker)

    5. Jeg har iPhone 11 pro selv og jeg er IKKE fornøyd. Kameraet suger på både vanlig kamera og på snap. Det ser ut som om man har på et veeeeldig falskt beautyfilter. Itilleg får jeg et hvit ig ekkelt filter på bilder med blitz.

    6. Jeg kjøpte iphone xs og solgte den fordi kameraet suger. Aldri vært så skuffet.
      Så i år kjøpte jeg iphone 11 pro max. Er utrolig fornøyd med hele telefonen, batteriet er amazing og kameraet er helt supert. Men ja, slik som med xs så er det noen lys som gjør at kameraet kan enten se bra ut eller dårlig ut. Prøv gjerne nattmodus når det er mørkt. Xs ble ikke bedre av at du fikk bedre lys, så prøv deg litt fram og anbefaler portrettmodus😍

    7. Anbefaler deg å prøve Samsung galaxy s10 . Er utrolig fornøyd med hele tlf. Kameraet er en drøm å ta biler med 😄

    8. Herremin e d mulig å kom med en sånn kommentar ang trening og kropp ..?! Ja ja, nånn må rakk ned på andre for å føl c bedre sjøl….. 🙈Bli flau på enkeltes vegne.. Djeses!!!
      Uansett… Ingrid ser heilt “stunning” ut og e veldig fint trent.. ❤️I tillegg like fin både på inn og utsida… ❤️Bare og hev c over sånne teite kommentar…. Dem e ikke verdt nå!!!
      Missunelse e nå herk… 👎
      👍 opp for deg du nydelige Ingrid… ❤️

    9. Hei! Jeg kjøpte meg Iphone 11, og opplevde det samme. Eller selve kameraet var bra, men frontkameraet og kameraet når man brukte Snapchat var akkurat sånn som du beskriver det😕 Kjipt å bruke så mye penger på en telefon man ikke blir fornøyd med..

    10. Heiaa, det skjedde med meg også, for su kjøpte den vell når det første partiet kom. Min ble helt rar å fungerte svært dårlig, men jeg gikk tilbake å fikk det på en måte på reklamasjon eller forsikring, så fikk jeg en ny å den har fungert helt amazing 🙂

    11. Hei, jeg har kjøpt meg iPhone 11 PRO for flere måneder siden og kan si meg temmelig sikker på at den ikke er verdt pengene. Min forrige tlf var jo iPhone 6s men legger merke til at iPhone x er minst like bra. Men hvis jeg hadde vært deg hadde jeg beholdt den du har, siden hvis du bytter til iPhone x så vil ikke det bli så mye bedre enn at forventningen til telefonen er mindre. Jeg tror egentlig problemet vi har er at iPhone 11 oppnår ikke det vi forventet. Ja kanskje kameraet er dårlig men det funker greit. Jeg driver selv å tar mye bilder så er en skuffelse at det blir uskarpt, men hvis det ikke er for mørkt eller for gult lys funker kameraet mye bedre. Kanskje du burde prøve det?

    12. Huawei p30 pro, aldri vært borti verken bedre batteri, kamera, lader eller tlf generelt. Var helt iPhone frelst men angrer ikke et eneste sekund!

    13. Huawei P30 anbefales på det sterkeste. Jeg skulle aldri bytte fra iPhone, men valgte å prøve huawei for å se om jeg ble fornøyd, og jeg elsker den. Beste telefonen jeg noen gang har hatt. Kameraet er helt fantastisk, og får nydelige bilder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg