INSTAGRAMFILTERNE STYRER DAGEN MIN + HJEMMETRENING AV MAGE

Reklame – Protein.no

Enda en ny video er ute på kanalen vår – og denne gang styrer Instagramfilterne hele dagen min!!😅 Dere får selvfølgelig også se mine topp 3 mageøvelser som har vært med på å gi med abs og være med en hel økt og se hvordan jeg trener hjemme i disse tider. Håper dere liker videoen, abonnerer på kanalen og gjerne gir den en tommel opp!

Ps: i videoen får dere en dritgod rabattkode hos protein.no!! Sjekk det ut og bruk den innen 24 timer, hurryyyyyy.

12 kommentarer
    1. Må bare si at jeg blir så motivert av deg. Synes det er så kjekt å se videoene dine, og digger at du deler så mye som du gjør om trening og kosthold og genrelt. Har selv nett testet ut proteinpulveret fra protein.no og synest det er helt fantastisk.
      Stå på Ingrid du er virkelig en inspirasjon for andre. Du virker som en fantastisk tøff og målrettet jente med ben i nesen. Jeg har følgt med på bloggen din helt siden du startet, å synes det er fantastisk å se hvordan du har utviklet deg på både treningsfronten og generelt. Du jobber virkelig hardt for å nå målene dine. Håper det kommer flere treningsvideoer fremover for det er virkelig interessant og følge med på.

    2. Er ikke bra å få i seg for mye proteiner heller, bare så du vet det. Kroppen gjør det om til fett om du får i deg for mye protein👍🏽

    3. Må først bare si at du er sykt inspirerende! Stå på <3

      Så lurer jeg på hvordan du teller de 300 øktene? Hva er en økt for deg? Type, hvor lenge må den holde på/hva må den inneholde. Teller du med en gåtur f.eks

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg