INN TIL BERGEN LEGEVAKT IGJEN + DRØYE BILDER

Hei fininger, hilsen en jente som renner inn og ut av Bergens legevakt.. jepp, meg. Jeg postet i går på dagen at jeg var innom legevakten og det hamstret inn med meldinger om hva som har skjedd denne gang og nå skal dere få høre den kanskje mest klisje historien om meg og hvordan dere kan referere meg som en typisk blogger, haha!

For gjett hvem som bruker falske negler? Meg. Gjett hvem som har vært på fylla de to siste helgene og dunket borti og knekt neglen? Jo, meg det også! Jeg orker ikke, haha. Det som da har skjedd er at jeg bruker falske negler og har klart å skam klemme fingeren min slik at halve neglen på langfingeren ble blå, nesten svart. Dette har egentlig ikke gjort så vondt før jeg var ute denne helgen og dunket den igjeeeeeeen! Altså, argh, jeg blir så sint.😭💔 Det er faktisk dritvondt. Det som skjedde var at halve neglen min hang og slang, mens resten hang bom fast. Hva gjør jeg da? Det svidde og gjorde ufattelig vondt, i tillegg fikk jeg masse drit og bakterier inn under neglen og ble redd for om det kan gi meg infeksjoner som igjen er dårlig med tanke på diabetesen min, så, jeg endte med å dra til legevakten i Bergen. Dette er første gang jeg er der etter at de sendte meg hjem og mente jeg ikke hadde diabetes (når jeg hadde tydelige symptomer og nå – faktisk – har det), skummelt? ja.. tilliten er jo svekket, men jeg måtte også dra dit for å få hjelp og denne gang ble jeg kjempeglad! God hjelp fikk jeg og det var helt motsatt av forrige gang.

Uansett, jeg måtte da få bedøvelse og fjerne neglen! Heldigvis hjalp en lege meg, for tro meg, jeg har prøvd å rive den av selv, men det er et smertehelvete uten like og absolutt ikke noe man skal gjøre selv. 

Typisk blogger? Auch, jeg brakk en negl? Ja, det var meg i helgen og jeg er dritglad jeg fikk den av hos legevakten og en ting skal sies, når jenter gråter fordi de brekker en negl burde det være forståelig, det er så inni det svarte vondt, haha!!

Jeg legger ved ekle bilder her.. så er du redd blod og sår? Ikke se under.

Bedøvelsene jeg fikk var så sjukt vonde.. auch. Fikk to svære stikk i fingeren!! Og under hvert stikk gravde hun inn i fingeren med nålen og satte inn mye væske. Bare se så tykk den ble.

Vipps, der var neglen av.. æsj.

Slik går jeg altså rundt nå og klarer nesten ikke å vaske håret eller holde stanga på trening, haha! Jeg orker ikke. Morsomt er det jo da.. selv om det gjorde jævlig vondt. 😂

4 kommentarer
    1. Huff! Mykje god bedring.

      Når eg kuttet meg med kniv på min jobb, så reiste eg til legevakten i Bergen og fekk veldig god hjelp!

      Men den bedøvelsen er det verste eg hadde opplevd på lang tid, utrulig ilt/vondt
      For då stakk dei bedøvelsen rett i kjøttsåret mitt.

      Eg sleit med å dusja meg då ja, men fant ut at eg måtte/kunne bruka hansker, siden såret måtte vera vanntett.

      Unner ingen å skjære seg eller liknende.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg