INGEN VIXEN PÅ MEG I ÅR HELLER..

Ja, hvor skal jeg begynne? Akkurat nå sitter jeg under pleddet i sofaen her i Bergen og ser på alle bloggerne, youtubere og flere andre som er på vei til Vixen influenser Awards. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne dette innlegget, men dere vet nå i hvert fall at jeg ikke er der og dette er andre året på rad..

I kveld skal jeg se Vixen live og det gleder jeg meg til da jeg har null anelse på hvem som vinner de enkelte prisene!! Så skal det også sies at det føles helt ærlig litt rart å sitte her i Bergen i år også. Jeg husker veldig godt fjoråret hvor jeg følte meg litt alene om å ikke dra/bli invitert på Vixen og da tenkte jeg “neste år, da er jeg også der”.. her er jeg, igjen, og ingen Vixen. Jeg vet ikke om man er nødt til å bli kjent med de som jobber der for å få invitasjon eller om man bare får det helt tilfeldig, men jeg vet i hvert fall med meg selv at jeg blogger på topp, jobber hardt og syns det hadde vært gøy å blitt invitert på noe som omhandler jobben min. Det går nok an å kjøpe billett, men hva må til for å bli invitert da? Hvorfor er ikke jeg det? Hm.. jaja.

Jeg skal i hvert fall kose meg hjemme med Vixen live, trene og jobbe med en video til dere som kommer ut på søndag på Youtubekanalen til Henrik og meg. Gled dere!!💛 Det er en av de mest etterspurte videoene våre – hva vi spiser i løpet av dagen + bli med oss på trening (rumpe). Ellers håper jeg at dere får en fin helg og nyter den maksimalt! 

58 kommentarer
    1. Du er overrasket? Dine innlegg inneholder bare clickbait og om hvor mye du skryter av alt du får og har. Hvem ser på en sånn person som et forbilde? Med deg så legger man sykt merke til at du bare blogger for “fame” og penger, ikke fordi du virkelig liker det. Dette vises i dine innlegg gang på gang. For meg er det ingen overraskelse at du ikke er invitert, jeg ville oppriktig blitt skuffet og mener ikke du fortjener det på noen sett å være der.

        1. Akkurat det med clickbait er jeg dessverre helt enig i. Du har alt for mye av det, både i titler men spesielt på Instagram. Ofte uttrykker du deg som om det er noe veldig spesielt med sure/triste emojier (og innholdet av blogginnlegget sladdet over såklart), så er det bare en bitteliten sak. Dette er ment konstruktivt, ikke som kritikk.

        2. Åååå Ingrid bare lyst til gi deg god klem 😥💐💐💐💐🥰🥰🥰☺️Blir lei meg når leser alt dette … , komme med positiv kretik!!! Der som skriver stygge ting ikke føl Ingrid da vell, på blogg , elsker mye det gjør alt fra tips med mat ,kjæreste ting , råd , sykdom hvordan det vite flere som blir ramet av kreft , som pårørende , sminke klæer, skjønner godt du vill bli invitert, det sånn uansett hva driver med som jobb , har mann lyst bli treffe kolleger vokse på jobben sin ..Det mage som kjenner seg i gjenn , at du deler det e kjempe tøft.. Det viser bare enå mer du har hjerte følser … du å mensker.. fortsatt Ingrid hilsen en fens av deg.Ps så lyst si Hei til deg så deg på Ilum i Bergen med Henrik i julen… Meg Tante mi så lyst ta bilde med deg men tørre ikke. 🙈🙈🙈😂😂❤❤❤

      1. Jeg tror du glemmer litt at du snakker til en person med helt vanlige følelser her. Kjenner jeg blir så frustrert av folk som deg. Er det så forferdelig kan du bare slutte å lese, eller gjør hva du vil. Bare vær så snill ikke trykk ned andre mennesker på denne måten! Har dessuten aldri hørt om en blogger som ikke ønsker lesere, så selvfølgelig bruker hun clickbait! Jeg syns alle dere som legger igjen sånne kommentarer bør gå en runde i dere selv og tenke over hvordan det føles å få sånne kommentarer daglig!

    2. Du er heller ikke selfmade, du ble “kjent” etter Paradise Hotel og blei ikke riktig “populær” før etter det blei slutt mellom deg og Erik, for da begynte du å melke slutten på forholdet for å få lesere. Det er så klart flere av disse bloggerne som er som du og ikke er selfmade, men innholdet i innleggene er gjerne mye mer relevant og interessant enn det dine er. Synes også at det sier ganske mye om deg som person som bare FORVENTER at du blir invitert

      1. Ble ikke Sofie Nilsen det? Martine lunde? Isabel Raad? Isabelle Eriksen? Andrea Sveinsdottir? Og mange flere kjent gjennom Paradise Hotel? Jo! Det er flere som har vært med på reality som starter blogg og driver med sosiale medier, men som gir opp eller som ikke får det til. Jeg jobber på og gjør en god jobb syns jeg. Jeg forventer ikke å bli invitert, men det hadde vært gøy da det er bransjen jeg er i som har et event.

        1. Først og fremst, les kommentarene mine ordentlig før du kommenterer 🙂 Hvis du hadde lest kommentaren min ordentlig så hadde du fått med deg at jeg skrev at flere av de bloggerne som ikke er selfmade (feks de du ramset opp) har mye mer interessante innlegg enn du klarer å produsere. Altså du greier ikke på noen måte å takle kritikk.

        1. Hva han har med saken å gjøre? Seriøst? Du melket det stygge bruddet for å få lesere på denne tiden. Flere innlegg, spesielt spørsmålsrundene omhandlet han. Det ble ikke slutt på disse innleggene før han faktisk sa ifra om at du skal la være å bruke bruddet/han for klicks. Hadde du virkelig ikke brydd deg om kun penger så ville du latt være å snakke om det, noe som hvilken som helst person ville gjort.

          1. miriam,høres ut som du er en som virkelig leser den bloggen her . utrulig provoserandes att du er så negativ å synst blogginnlegga er såååå dårlige. gjør dj sjøl å alle andre en tjeneste,slutt å les bloggen så slipper vi å lese dissa oppkasta av kommentara du kommer med!

            1. Miriam, å melde seg på PH er jo noe hun har gjort selv? Haha! Man må starte ett sted, kan du si hvordan man ellers skal bli «self-made?». Miriam: du må logge av og ta en titt inni deg selv

      1. Wtf’ dette er kanskje ikke VB blogg, men ingen er trash og alle har fine sider ved seg. Det eneste som er trash er å skrive slemme ting til andre. Man bør begynne å bygge hverandre opp og ikke ned. Kanskje med en liten kritikk sandwich.(?) Men å hate anonymt på en blogg, hjelper ingen å komme seg til vixen. Dessuten vil ingen høre på noen med så lite liv at de føler de må trykke noen som er lei seg enda lengre ned. Når noen føler seg utstøtt et det faktisk vanlig medmenneskelighet å hjelpe hverandre med å føle seg bedre. Jeg tror at alle som skriver stygge ting, vil få det bedre med seg selv når de skriver fine ting. Så prøv det neste gang, så får man det så mye bedre med seg selv :)<3

    3. Herrrreguuud så slem dere er!! Fy å skam dere nettroll. Slutt å mobb og tenk dere om før dere skriver så mye skit.

      1. Du tar altså kritikk som mobbing.. jaja. Hun har åpen kommentarfelt (som vil si at hun ønsker å få tilbakemelding fra sine lesere) og hvis ikke hun kan ta til seg kritikk så vet ikke jeg. Hun bruker jo også kritikk-kommentarene som clickbait på instagram i swipeup bare for å få folk til å lese innleggene hennes som ikke ville fått like mange klicks uten. Så hun blir nok veldig glad for kritikken min, som hun sikkert kommer til å kommentere på imorgen.

        Vixen er et stort event som jeg mener ikke alle fortjener å bli invitert i. Hvis man ser på Isabel Raad og Sophie Elise, de jobber 10x hardere og fortjener å være der. Hvis ikke Ingrid hadde hatt et stygt brydd med Erik, ei mor som har kreft og diabetes så hadde hun ikke hatt noe interessant å skrive om og heller ikke kommet så langt opp på topplista. Hun har bare vært heldig, men er ikke noe talent i mine øyner.

        1. Det finnes finere måter å kommentere på enn det dere gjør. Dette er dessverre ikke det jeg kaller konstruktiv kritikk! Gå litt i dere selv og vet dere hva… dere må ikke lese denne bloggen hvis dere syns den er så dårlig.

    4. Hei Ingrid! Vil bare si at jeg har lest bloggen din en god stund og syns du virker som en herlig jente tvers gjennom❤️ Du har opplevd mye på godt og vondt, og jeg setter pris på alt du deler! Jeg har også lagt merke til kommentarene du har fått i det siste, og det virker som at uansett hva du skriver så er det flere som legger igjen dritt og skal alltid «ta» deg på noe. Utrolig trist at mennesker skal trykke hverandre ned på den måten. Jeg ville bare at du skulle vite at det er flere som meg som trykker seg ofte inn på bloggen din, uten å legge igjen kommentar! Fortsatt stå på med det gode arbeidet, du er flink❤️

      1. Tusen hjertelig takk! <3 Du har riktig i det.. det er akkurat som alt jeg gjør er feil og uansett hva jeg skriver er det noe noen skal "ta meg på".. Tusen hjertelig takk igjen, dette var hyggelig <3

    5. Synes dere er utrolig slemme som kommer med det der! Skjerp dere! Synes Ingrid deler mye personlig, har mange fine gode meninger, gode argumenter, er åpen (noe som er tøft av hun). Jeg har fått inntrykk av at hun virker som ei inspirerende, genuin, smart og kjempeålreit jente! Reklame? Ja. Men det gjør ingenting! Det er overalt… Denne bloggen er SÅ MYE MER enn det. Heia deg, Ingrid. ❤️

    6. Oi! Det var faktisk overraskende at du ikke var invitert! Så leit å høre, for det hadde du fortjent! Ja, lurer på hvordan de velger hvem som blir invitert, jeg hadde trodd de største og mest synlige bloggene automatisk fikk komme, og ikke bare nominerte. Håper du ignorer de første kommentarene her.. Håper du blir invitert neste år! Xoxo

    7. Hei.
      Jeg skal ta restylane snart, og har noen spm og lurer på om du kan svare gitt fra dine erfaringer? Er det slik at man blir veldig hoven samme dag/dagene etterpå? Jeg bor med noen i kollektiv, og vil ikke gå rundt med kjempesvære lepper akkurat.. Er det slik at hevelsen kan bli så stor at man ikke kan gå på butikken liksom?:)

    8. Du er jo ingen i forhold til de bloggerene/youtuberne/influencerne som faktisk ble invitert. Det du forventer er svært lite sannsynlig, kanskje du heller bør jobbe mer med innholde ditt, oppgradere deg litt? Bli litt mer sett. De andre må jo gjøre noe rett for å bli invitert, for de er high profile, du ble kjent via Pærra som var hva, 2 år siden….🤔 Du er som alle andre C klasse bloggere, forventer å tro du er viktig, men hva har du å tilby da?
      Beklager, men om du ikke er invitert 2 år på rad er det nok ikke fordi inviten ble lost i posten. Lykke til neste år da, håper du blir skikkelig poppis. Syting kommer du lite med..

    9. Jeg var innom snapchatten din og så bloggen du for første gang og.. du sitter der og lager et innlegg (til) om at du ikke ble invitert til Vixen awards (i år heller??) Men staaakkars for et utrolig flaut innlegg å skrive, og i det hele tatt å si out loud 😅 du hadde 4 reklameinnlegg på snapchatten din på 4 innlegg 😅 og det d-kjendis-reklame-innlegg. Whaaat?? 🤣🤣 og så finnes det så et innlegg om at du nok en gang ikke har blitt invitert på et event hvor ALLE blir invitert på.. andre året på rad?? DET hadde jeg holdt kjeft om var jeg deg asså 🤣🤣🤣

    10. Jeg var innom snapchatten din og så bloggen du for første gang og.. du sitter der og lager et innlegg (til) om at du ikke ble invitert til Vixen awards (i år heller??) Men staaakkars for et utrolig flaut innlegg å skrive, og i det hele tatt å si out loud 😅 du hadde 4 reklameinnlegg på snapchatten din på 4 innlegg 😅 og det d-kjendis-reklame-innlegg. Whaaat?? 🤣🤣 og så finnes det så et innlegg om at du nok en gang ikke har blitt invitert på et event hvor ALLE blir invitert på.. andre året på rad?? DET hadde jeg holdt kjeft om var jeg deg asså 🤣🤣🤣

      1. Du skjønne det Christine, at Ingrid e faktisk såpass trygge på seg sjøl at hu dride litt i meiningen din men velge å kjøra et ærlig løp. Det e hennas ting.
        Du prøve jo selfølgelig for alt det du kan for å bryda na ner. Men keffor? Hadde du våre heilt ærlige med deg sjøl så hadde du vell forstått at du har det ganske drid innerst inne, keffor sko du skreve det?
        Dride i svaret ditt å ke du gjør i livet men et tips t deg:
        Jobb litt med deg sjøl, finn udav ke som gjør deg glade i livet. Så sleppe du å ta usikkerheten din ut på andre. For d e veldig tydelig.

    11. Men kutt nå ut å sleng sånn dritt da ! Hvis dette er hennes følelser så la nå hun få dele sine følelser på sin egen blogg ? Så kan dere som syter å gnåler finne dere en annen blogg å lese . Herregud så tragiske mennesker 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

      1. Det er mye dritt her, men mye er også ment som tilbakemeldinger på hvorfor hun ikke er invitert og hvordan hun kan forbedre seg – noe hun åpenbart er ute etter siden kommentarfeltet er åpent.

    12. Jeg liker seg veldig godt. Men må helt ærlig si at det er rart at su forventer å bli invitert. Du jobber ikke like mye som de andre bloggerne og har ikke den lille «passion» for noe og ett bestemt «tema» du liker å blogge om. Er bare det samme. Ukens mathandel, at du er på trening og litt om diabetesen din osv. Finn noe du brenner for og gå all INN for det. Det finnes masse. Du kommer ikke noe lengre enn der du er nå hvis du bare fortsetter med de samme innleggene du har nå

    13. Ikke noe sjokk at du ikke er med. De som er med op Vixen har kvalitet på jobben sin, noe du ikke har. Du har bare clickbait og overdrivelser som går langt over styr, og det vet du selv. Den dagen du er nominert eller invitert til Vixen, er den dagen du griner og klager over at du ikke er med. Du har ikke noe å gjøre der, beklager:(

    14. Du burde være stolt over å ikke få den mørke “Hexenprisen”. Gjelsvik burde nektet å ta i mot. Det ville sendt bølger og hun trengte ikke gå på enkeltperson. Vi trenger priser som er gode og oppbyggende, verden og samfunnet trenger gode rollemodeller. Det er mangelvare i et samfunn som eksploderer i vold og komersielle overgrep

    15. Lest bloggen din lenge og vil bare si at eg er så utrolig glad for at du skriver om andre ting enn bare pupper, kropp og alt det dritet der!!

      Er så godt å lese at det er bloggere der ute som er så jordnære som du er og ikke bare skriver om penger, kropp og fest!

      Stolt av deg Ingrid, du gjør dagene lettere❤️❤️❤️

    16. Du kan jo bare kjøpe billetter, det fikk jeg e- post om at jeg kunne 🙂 skuffet bør du ikke være, for det er ikke alle som blir invitert.

    17. Du ble nok ikke invitert eller nominert fordi du er ikke på det nivået. Du tror nok selv at du er up there! Men du er ikke det med clickbait overskriftene dine. Det virker som du skriver om det de som ble invitert og nominert gjorde for år siden. Er nok derfor du ikke fikk invitasjon. Du er bare ikke helt opp og nikker selv om du i hodet ditt tror det.

    18. Hva Sofie Nilsen gjør der og ikke du, det er for meg ett mysterie… Og Andrea sveinisdottir og Martine Lunde.. men men.

        1. Ja, skjønner godt at du blir nysgjerrig på hvordan de avgjør hvem som skal inviteres. Til de som sier at du må finne din «nisje» og at de andre har kvalitet i bloggingen. Alle blogger vel om det som opptar dem. Du blogger mye om trening, sunn mat, sykdom og vanskelige følelser, klær, for å nevne noe. Dette er temaer som garantert har hjulpet maaaaaaaaange i samme situasjon. Andrea, Sofie og Martine- dem blogger om Nelly klær og jaaa thats it 😂 min mening

    19. Ikke bry deg om de stygge kommentarene selv om jeg forstår at det kan være vanskelig å stå i. De som gir «kritikk» kritiserer isåfall sinnsykt usaklig, og bør lære seg å formulere seg bedre. For man kan kommentere på hundre ulike måter. Men som oftest vet de jo ikke bedre selv.. gjennom erfaring vet jeg selv at de som kritiserer og håner andre gjenspeiler som oftest sin egen usikkerhet med å håne/trakkasere andre. Så kjære Ingrid, IKKE bry deg om de dumme kommentarene. Du virker som et utrolig godt menneske med mange gode verdier. Noe du bør absolutt ta med deg videre!🌸

      Det med egen sykdom og spesielt sykdom i familien synes jeg er helt sykt at så mange skal håne deg for det. Alle er forskjellige mennesker, alle har ulik erfaring og du deler jo kun dine erfaringer. Alle de som kommenterer stygge kommentarer burde ta en runde med seg selv for de hadde nok aldri klart å stå der å ta imot like mye dritt i en slik situasjon.

      Du er så utrolig sterk! Vær stolt av deg selv og det du får til for d har du all respekt av.

    20. Du virker som en aldeles nydelig person, men personlig føles bloggen din litt “tom” og overfladisk. Som nevt av andre så burde du funnet noe som engasjerer deg som du går all in for og ikke dropper når det dukker opp motgang.
      Tror du absolutt kan ha mulighet for å bli invitert til Vixen om du får litt dypere innhold i bloggen og roer ned på clickbaiten 👌 for det virker absolutt som at du jobber hardt og bruker nok tid på dette!

    21. Miriam! Jeg er sjokkert over at du kan bruke at moren til Ingrid har kreft og at Ingrid har diabetes, det er virkelig noe av det jævligste!
      Det og komme med konstruktiv kritikk, meninger og utdypninger er faktisk helt OK, men det du gir henne er ren ondskap! Fysj så enormt dårlig altså! Jeg kan jo forstå at det både finnes krig, hat og selvmord i denne verden om man skal kommunisere på den måten med å ytre så mye stygge meninger.
      Jeg håper du går litt inn i deg selv, Miriam og velger å kommunisere på en bedre måte neste gang fu ønsker å ytre meninger.

    22. Du har ikke blogget så lenge! Syns helt ærlig at det blir for dumt å forvente å bli invitert på det. Hvem tror du at du er liksom.. Er mange som har blogget i årevis som ikke har blitt invitert til vixen. Mennesker som også har ligget på topplisten! Det er lett for dere som har vært med på tv å bli kjent. Beklager at jeg sier det, men det var rett og slett bare provoserende å lese dette. Du får garantert din sjanse du og 🙂

    23. Gi bloggen din mer innhold, kjedelig blogg med dårlige bilder. Ser ikke et snev av samfunnsengasjement. helt håpløse clickbaits… Dårlig flyt i tekst, mye sutring, evig statusjag… hev kvaliteten på bloggen din, bli mer troverdig… Andrea S og Sofie N er langt over din liga, så du kan ikke sammenligne deg med de riktig enda. Hadde det ikke vært for de insane clickbaitsene dine så hadde du nok vært på lista mellom 20-30 et sted med det du presenterer i bloggen.

    24. Jeg er enig med Miriam. Har man åpent kommentar felt burde man både ta ris og ros. Du bruker også alt for mye clickbait på hva folk kritiserer deg for, og da er det ikke så rart at folk vil lese. Folk er gal etter drama, og jeg tror du liker å skape drama med tanke på hvordan du melker det. Jeg skjønner godt at du blir skuffet når du er i bransjen, men når er faktisk de andre på litt annet nivå enn deg. Og det ser man på hvor mye du melker i forhold til de. Du legger også ut bilder som folk kommenterer på, slik som der alle trodde du snuste. Tror du visste det godt innvendig at folk ville reagere på det, og dermed melke det også. Du har følelser du og det burde man respektere, men når man driver med det du gjør burde man ta ris og ros.

    25. Åååå Ingrid bare lyst til gi deg god klem 😥💐💐💐💐🥰🥰🥰☺️Blir lei meg når leser alt dette … , komme med positiv kretik!!! Der som skriver stygge ting ikke føl Ingrid da vell, på blogg , elsker mye det gjør alt fra tips med mat ,kjæreste ting , råd , sykdom hvordan det vite flere som blir ramet av kreft , som pårørende , sminke klæer, skjønner godt du vill bli invitert, det sånn uansett hva driver med som jobb , har mann lyst bli treffe kolleger vokse på jobben sin ..Det mage som kjenner seg i gjenn , at du deler det e kjempe tøft.. Det viser bare enå mer du har hjerte følser … du å mensker.. fortsatt Ingrid hilsen en fens av deg.Ps så lyst si Hei til deg så deg på Ilum i Bergen med Henrik i julen… Meg Tante mi så lyst ta bilde med deg men tørre ikke. 🙈🙈🙈😂😂❤❤❤

    26. Jeg er også enig i at for å kvalifisere seg til vixen bør man drive med noe som engasjerer samfunnet, ikke bare reklame for Nelly og tilsynelatende skryt over hvor dyre ting man eier/har råd til og et ekstremt kroppfokusert innhold. Bare se på Mina Jacobsen, Kristin Gjelsvik, Funky-Gine osv…. Dette syns jeg bare ble flaut og håper for Guds skyld at du ikke blir invitert før du endrer bloggstilen din.

    27. Fy flate så frekke noen er i kommentarfeltet.
      Dere er jo innom bloggen hennes og leser, fordi dere er nysgjerrig! Hun ligger på topplisten av en grunn (dere er en av de).
      Hvis hun bare skriver dårlig og klickbates, hvorfor klikke innpå?
      Jeg er enig i at hun kanskje ikke har kommet fullstendig inn i en innholdsrik og fin designet blogg. Jeg er også opptatt av kvalitet bilder, og mer innholdsrike innlegg. Dette er jo noe man lærer underveis! Det skjer ikke over natten. Syns det er like mye reklame og clickbaites fra andre bloggere!
      Eneste jeg kan si meg enig i er det jeg nevnte over. Men det går f an å gi konstruktiv kritikk og ikke skrive masse unødvendig og direkte stygt.

      Lykke til videre Ingrid.
      Jeg følger med i ny og ne –
      Få noen til å hjelpe deg med blogg design og invester i et kamera. Speil bilder er ofte kjedelige (bare min mening)
      Klem

    28. Hei, litt ut av temaet. Men kan du ha en video eller et blogginnlegg der du viser alle klærne dine og merkene de har, altså hvor de er fra? Trenger klestips!!❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg