I`M FEELING 22

WII, JEG HAR BURSDAG IDAG

En glad liten (stor) frøken sitter i skrivende stund hjemme på kjøkkenet etter å ha hatt en super bursdagsfeiring så langt. Altså hva fa*n? JEG ER 22 ÅR. Hjelp, årene flyr avgårde og jeg skal innrømme at jeg føler meg enda som en 18åring. Forrige bursdagsfeiring var i Mexico da jeg ble 21 år og det siste året har gått så utrolig fort. Hvert år medfører også nye minner, opplevelser og erfaringer man tar med videre i livet – her sitter jeg, 22 år, blogger, mistet jobben og droppet ut av skolen. Bra forbilde? Det er ikke noe å snakke om nå, men jeg er glad i det minste. Jeg er faktisk kjempeglad og ikke minst takknemlig som har så mange gode venninner og familie som støtter opp under bursdagen min og lager den bedre en forventet. Det føles bare så godt å få feire bursdagen hjemme i år – selv om bursdagen i Mexico var omtrent like bra.

Dagen i dag startet med en deilig frokost som sto klar da jeg våknet i morges, etterfulgt av en klein, men søt bursdagssang! Er det en ting jeg hater når det kommer til bursdager må det være å late som man liker å høre bursdagssangen. Jepp, jeg vil tro at de aller fleste blir like kleine som meg.. Videre dukket plutselig et par venninner opp på døren med hjemmelaget safari kake (en av mine favoritter) og en bukett med roser (!!) Jeg har ikke ord. De er fantastiske. Vi dro til Møllehagen på Bryne som er en veldig fin restaurant hvor vi hadde litt alkohol i glasset samt god mat.

Alt i alt har jeg hatt en kjempefin dag og finere skal den bli utover kvelden for jeg skal nemlig på byen! Forresten, jeg har også lyst til å takke alle dere som har sendt bursdagshilsener og bilder – tusen takk igjen! Det er vanvittig fint og jeg prøver å svare alle så godt jeg kan, men det kan fort ta en god stund og nå som jeg har en del planer videre for kvelden får jeg ikke tid! Tid har jeg nok av i morgen, heldigvis og til dere som ikke har fått svar – jeg svarer så fort jeg kan. ✨💛🥂

Om dere vil se flere bilder og private snapper fra dagen min og videre utover kvelden kan dere adde meg på:

Instagram: ingridaguiluz       Snapchat: ingridaguiluz

Ikke alltid like enkelt å være seriøs når man har det så bra som det jeg har i dag!

Denne burgeren er så god!

5 kommentarer
    1. Gratulere så mye med dagen. Håpe den ha vært super. 22 er jo ingen alder. Hurra for deg og stå på videre Ingrid. Ikke la dårlige vibes gå innover deg. Du e ferr god for det. 💪💪💪 Masse klæmma fra Trøndelag. ❤️ Hipp hipp hurra. 🎂🎂🥂🥂🍻🍻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg