I MORGEN SKJER DET VI HAR VENTET PÅ!!

Tenk det, allerede i morgen skjer det vi har ventet på i flere uker. Husker dere da jeg fortalte dere at mamma skal begynne på noen helt nye medisiner som har kommet til Norge? og som hun er så heldig som skal få lov til å få? Uansett, kan dere tenke dere at denne reisen allerede starter i morgen? Fyfader. Jeg vet ikke om jeg skal smile, gråte, være redd eller glad.. egentlig føler jeg meg aller mest spent for morgendagen og krysser alle fingrene jeg har for at hun får begynt med tablettene (den nye medisinen) og at veien videre blir magisk for hennes del.

I morgen skal nemlig mamma på sykehuset sammen med pappa for å komme i gang og jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne ha vært der sammen med de, men ettersom jeg skal hjem neste uke blir det ikke helt slik denne gang! Jeg er veldig glad for at pappa er der ved hennes side og det er så mange ganger at man glemmer andre som betyr noe når noen er alvorlig syke, som det mamma er. Pappa er supersterk og kjempegod som er der med henne og støtter henne gjennom en så tung kamp. Jeg er også der (bare ikke fysisk) – og skal sende så gode tanker som jeg klarer og håper dere kan gjøre akkurat det samme. Det er tross alt fredag den 13. i morgen og jeg er jo litt rar av og til, derfor velger jeg å satse på at denne fredag den 13. vil gi henne gode nyheter og ikke det fredag 13. egentlig er kjent for, hahaha, uff.

Så er det dette med den nye medisinen da.. kommer den til å funke? Jeg håper jo det. Kommer hun til å få noen bivirkninger? Helt sikkert, men forhåpentligvis blir det verdt det. Mamma fortjener dette, hun fortjener å bli frisk, prøve nye medisiner som kan forandret livet hennes til det bedre og gi henne et bedre liv. Hun fortjener å være med å prøve nye måter å bli frisk på og som også kan hjelpe andre som er i samme situasjon som henne. Derfor har jeg troen og håpet på at hun er det mirakelet jeg en gang sa hun var og er det noen jeg vet som kan klare seg gjennom en så tøff kamp så er det henne! ❤️

Det er snart julaften og ingen vet hva den nye medisinen vil gjøre med henne.. derfor ber jeg dere om å sende gode tanker og heie på henne, jeg vet hun leser bloggen hver eneste dag og det dere skriver er med på å gi henne mer energi og motivasjon, så, det blir svært spennende i morgen.. mye følelser i sving, men jeg skal oppdatere dere og da håper jeg at det jeg kan komme med er svært positivt. 

9 kommentarer
    1. Jeg har alltid hatt masse flaks og fantastiske dager på fredag den 13. Sender litt lykke og hell til din mamma også, og krysser fingrene for at dette er begynnelsen på en ny, positiv epoke for familien din. Klem!

    2. Heier masse på mammaen din! Hun er tøff og flink! Hils henne masse lykke til!💕 Jeg heier masse på henne! Hilsen en fast leser her på bloggen din!😃

    3. Hei
      Sender noen gode tanker og lykke ønskninger til deg og din mor, jeg ber for dere at det skal gå bra, og håper på at den nye medisin vil hjelpe. Stor god klem til dere med ønske om en fin og god jul.
      Anita R

    4. Masse lykke til den fine mammaen din! Har selv hatt eggstokkreft men ble heldigvis helt frisk! Den følelsen unner jeg henne også. Så krysser fingrene mine masse <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg