I FJOR GRÅT JEG PÅ BURSDAGEN MIN

Hvorfor hadde du ikke en stor bursdagsfeiring som alle de andre bloggerne?

Dette spørsmålet har jeg fått en del av siden bursdagen min den 19. januar og det er flere som lurer på hvorfor jeg ikke har invitert noen fra Paradise Hotel, andre bloggere og slikt. Jeg skjønner at dere lurer på hvorfor, men det er ingen annen grunn foruten om at jeg ville ha en rolig feiring.. For å være helt ærlig med dere har jeg ikke satt av tid dette året til å planlegge bursdagen min ordentlig. I fjor var jeg i Mexico og jeg husker enda at jeg ga meg selv et løfte om å ha en rolig og fin bursdag sammen med familie og venner året etter – som da er i år. Dette er noe jeg er ekstremt glad for i dag!

I fjor savnet jeg mamma, pappa og resten av familien så mye at jeg gråt for meg selv. Heldigvis var det ingen andre som så meg – da jeg ikke liker den typen oppmerksomhet. Det var deilig å få litt tid alene til å tenke gjennom hvor mye familien min betyr for meg og dette fikk jeg virkelig kjenne på i Mexico. Bursdagen min i 2018 var kjempefin og skikkelig koselig, problemet var at jeg savnet alle hjemme i Norge. Vel, i år visste jeg at jeg kom til å få en fin bursdag så lenge jeg var sammen med venner og familie – noe som er det aller viktigste for meg! Jeg har veldig mange venner som bor spredt rundt omkring i Norge og det er skikkelig vanskelig å finne tid og plass til å invitere alle sammen på likt, men det kommer. Denne uken skal jeg sette meg ned for å finne tid til å feire bursdagen min ordentlig med alle vennene mine!!

6 kommentarer
      1. Jeg vet faktisk ikke, det er flere som har hatt bursdag der inne, men det er ikke relevant for seerne.. på de 45 min dere får se mandag til torsdag er knappe med tid med tanke på at vi filmer 24t i døgnet.. tror ikke de gidder å bruke tid på å ta med bursdagen min der <3

    1. Hei. Har noen spørsmål. Håpenrdu kan svare så jeg kan komme innom bloggen din. Er her for første gang:)

      1. Hvem av tidligere pH deltagere likte du best på TV skjermen? Hva med Carl Aksel, mayoo, ?

      2, det går rykter om at du ikke liker utenlandske gutter, og at du skal ha skjelt ut en dørvakt i Oslo som var farget???

      3, kan du nevne topp 5 mannlige deiligste kjendiser du vet om?

      1. Hei! Så gøy da!

        1. Jeg likte veldig godt Martine og Sofie i forrige sesong! Året før der var det bare Carl Aksel som fikk tv tid omtrent, husker godt at han var gøy å følge med på + Mayo ja.. Eller kommer jeg ikke på flere, i sesongen før det likte jeg utrolig godt Elin Bergius!

        2. Hahah, nei det har jeg aldri gjort – jeg er ikke slem og det der er ikke min ting. Jeg er halvt utenlands selv om har ingenting i mot utenlandske gutter. Jeg har heller aldri skjelt ut en dørvakt ever <3

        3. Oi, dette er umuuuulig. Jeg ser ikke så mye på kjendiser (har ikke tid)..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg