I DAG ER DAGEN, FINESTE MAMMA

I skrivende stund ligger nå mamma i sykesengen på sykehuset og blir trillet ned til biopsien. I dag er nemlig dagen hvor hun skal ta prøver av kulen i magen sin, slik at legene finner ut hva den faktisk er. Det er selvfølgelig hjerteskjærende å vite mamma er alene på sykehuset grunnet corona og at hun må gå gjennom dette her, uten at jeg kan hjelpe på den måten jeg ønsker. Likevel er det ufattelig trygt og greit å vite at hun faktisk får hjelp og at de endelig skal se på kulen hennes.

Jeg er både spent og nervøs, men har fortsatt en sterk følelse i meg som sier at dette kommer til å gå bra dette også, på lik linje som de kulene hun hadde før! Jeg har en utrolig sterk mor og jeg vet at er det noen som kommer seg gjennom dette her også så er det virkelig henne. Alle tankene mine går til henne i dag og jeg krysser alt jeg har for at denne kulen de har funnet er arrvev eller en betennelse og ikke en ny kreftkul.

Jeg håper også at flere av dere som leser dette ønsker å sende henne gode tanker i dag. All støtte er bedre enn ingenting og jo flere vi er jo bedre må det være tenker jeg. Hehe.. såå i dag er en nervøs dag, en dag som jeg skulle ønske vi slapp unna, men sånn er nå ikke livet alltid. Da får vi heller krysse fingrene og være der for henne mentalt!

6 kommentarer
    1. Trist å høre at mamman din har fått en ny kul i magen 😢 Håper som deg at det ikke er noe ondartet men bare arrvev.
      Masse lykkeønskninger til dere alle 👍😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg