HYTTETUR I BILDER

📍BERGEN

Hei dere! Akkurat nå er vi på hyttetur et sted i Bergen. Vi er nemlig her for å slappe av og nyte tiden sammen helt alene. Det vi har gjort siden jeg kom hit er å slappe av, slappe mer av og enda mer av. Vi har rett og slett tatt alt helt med ro og jeg merker at det er gullverdt. Veldig ofte når vi to er sammen skjer det noe hele tiden, enten er vi med venner eller så drar vi rundt på ulike turer. Det å være på en hytte alene er deilig og vi trodde faktisk at vi kom til å få helt fred, noe vi har fått såvidt. Hahaha. Helt til vi så at to jenter spionerte på oss gjennom vinduet, haha. Først ble jeg livredd, men da vi så hvem det var gikk det veldig fint. Det var faktisk ganske koselig skal jeg si dere, de inviterte oss med til å bade og tilbydde og drikke! Utenom å slappe av lagde vi oss middag, spiste brownies og så på ferier. Planene videre for dagen og morgendagen er å filme til dere, kom med tips!! 

Ellers håper jeg at dere får en fin søndag og nyter dagen før en ny uke kommer. Vi flytter oss inn mot byen i Bergen igjen da vi har en del ting å ta fatt i der. Vi sees! Her kan dere forresten se et lite bildedryss fra helgen.

8 kommentarer

Siste innlegg