“HVA SKJER MED MAGEN DIN?”

Annonse | Nelly

📍RANDOM PRØVEROM

Hvor typisk er det ikke at jenter tar bilder når de prøver klær eller er fornøyd med utseende eller klesstilen sin i prøverom? Det er så morsomt og noen ganger liker jeg at vi gjør det. Det er viktig å være fornøyd med seg selv og drite i hva alle andre sier eller mener om deg! Det er en del som har kommentert og lurt på hva som har skjedd med magen min på bildene med dette outfitet.. jeg syns det er kjemperart og lurer på hva disse personene vil frem til? Kanskje det er noe uvanlig med magen min i og med at flere har kommentert det? Jeg aner ikke.. kanskje jeg har lagt på meg eller er gravid? Uansett hva disse personene vil frem til har jeg lyst til å si at jeg egentlig ikke bryr meg, men jeg gjør det denne gang. Er det en ting vi trenger mer av i dette samfunnet og rundt all drittslengingen på sosiale medier er det mer selvtillit. Det er greit at folk bryr seg og kanskje merker at noe kan være nytt eller forskjellige med en person, men det å prøve å trykke andre ned eller la andre mennesker få komplekser er ikke greit i det hele tatt. Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg verken er gravid eller har gjort noe med magen min, annet en at jeg nok mest sannsynligvis har lagt på meg litt og det er faen meg heilt greit. Hvem bryr seg om jeg har gått opp eller ned i vekt? Eller om jeg har prøvd en bukse utenom det vanlige eller tatt på meg en blå øyenskygge? Skader det andre? Nei. Vi er mennesker og vi må begynne å gi litt mer faen og heller være fornøyd med oss selv, derfor sier jeg dette nå selv om jeg tok det til meg. Det høres nok dumt ut at jeg skal gi dere tips om å ikke bry dere om alt når jeg gjør det selv, men det er så viktig å høre det fra andre. Jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut, men når jeg får slengt de samme kommentarene i fleisen hele tiden, jevnlig, er det vanskelig å ikke tenke noe over det. Så, til dere der ute som tror at det er greit å slenge dritt til andre mennesker om hvordan de ser ut, dere burde begynne å jobbe med dere selv og deres egen selvtillit.

Jeg tok dette bilde i speilet og syns det er helt greit, selv om det er kleint, ja. Jeg har lagt på meg og det er også helt greit.

Godt jeg har et fleksibelt belte som kan slakkes i og med at jeg har blitt større! Er dere enige?

GENSER HER | SKINNBUKSE ZARA | BELTE TOPSHOP | SKO JUNKYARD

14 kommentarer

Siste innlegg