TENK AT DENNE DAGEN ENDELIG HAR KOMMET

Tenk at denne dagen endelig har kommet? Eller.. mamma har tatt sin aller siste runde med cellegift etter det som har blitt sakt fra legene og her sitter jeg å skriver “endelig”. De fleste andre ville ha vært knust og kanskje helt ødelagt.. fordi cellegiften er jo medisinen hennes og når man ikke får mer cellegift vet vi som regel veien videre.. smertelindrende. Jeg derimot er overlykkelig som kan skrive at hun endelig er ferdig med cellegiften, den tar jo ikke bare knekken på kreftcellene, men også de gode cellene hennes og med den spredningen hun har ville hun nok ikke ha blitt kreftfri med cellegift!

Mamma skal innen et par uker begynne med den nye medisinen!!!! HVOR SYKT ER IKKE DET? Jeg har ikke ord. Jeg er så spent og krysser fingrene for at den nye medisinen fungerer utrolig bra på henne og at hun kan bli frisk igjen. Mamma fortjener det beste og jeg unner ingen å måtte gå gjennom det som mamma har vært gjennom. For en forandringen i livet. 

Husker dere at jeg skrev at jeg har et håp og tror at mamma er et mirakel? Det er noe jeg enda tror og den dagen hun starter opp med den nye medisinen blir en helt ny dag for oss. Tenk om den fungerer bra? Tenk om hun blir frisk og kreftfri? Tenk om de tar inn tarmen hennes i magen igjen og at hun kan føle seg fin? Bare tenk om livet hennes kan snu så kraftig igjen, men til det positive!! Det blir en spennende tid nå før jul og det vi vet fram til nå er at hun innen noen uker og en god del uker før jul skal starte opp med denne medisinen og da kommer jeg til å oppdatere dere fordi dette her, JA DET ER STORT!!

5 kommentarer
    1. Hei! Jeg leser vanligvis ikke blogger, men har fått med meg dette. Det er imponerende hvordan du takler situasjonen, og klarer å holde deg positiv og håpet oppe – for det er jo der! Ingen av dere fortjener å gå gjennom dette, og jeg ønsker dere alt lykke til! Fantastisk å få en slik mulighet med ny medisin! Masse, masse lykke til! Ønsker dere alt det beste 🙂

    2. Helt utrolig alt dere har stått i, og all respekt for veien dere har gått. Tror det er umulig for de fleste å sette seg inn i deres situasjon ♥️ så dette er bare helt FANTASTISKE nyheter. Og vi er sååå glade, og krysser fingrene og alt som krysses kan. Vi er fulle av håp og vi heier med hele vårt hjerte ♥️ Stooor klem

    3. Hei, leser sjeldent blogg eller kommenterer noe- men har fått med meg dette innlegget. Jeg syns du er tøff og modig som står så bra i dette, men jeg lurer på om du også forbereder deg på at det ikke kan ha den effekten dere håper på. Syns selv det er skummelt og ha så skyhøye forventninger til noe man ikke kan styre eller vet utslaget på! Skuffelsen blir ofte så mye større hvis man bare ser den positive siden av en sak, hvis det ikke går rett vei.
      Håper selvfølgelig det ordner seg, mange klemmer til dere❤️

    4. Ingenting gleder meg mer en og høre dette om Irene ❤️ Savner henne så utrolig på butikken 🙌🏻 For en dame eg kjente hun ikke men måten hun er på ,så ekte,hun spredde så mye glede og latter rundt seg, så var en fryd og handle i hennes nærvær ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg