HER ER SVARENE PÅ UKENS SPØRSMÅL

Reklame | Nelly

Bluse HER / Skinnbukse HER / Belte GUCCI

Hva liker du best med følgerne og leserne dine?

Jeg liker aller best hvor mye støtte og ros dere gir meg! Det er helt fantastisk å lese alt det fine dere skriver til meg og det vil jeg at dere skal vite at jeg setter uendelig stor pris på. Jeg har blogget i 1,5 år nå og jeg vet at dere nok merker mer og mer at dere “kjenner” meg og det føles også veldig bra – fordi, jeg har lyst til å være et bra forbilde for dere og komme med gode tips som dere kanskje får bruk for i framtiden, altså tips jeg virkelig hadde trengt å få høre for mange år siden og dersom jeg hadde fått de hadde nok livet mitt vært bedre i dag.. men jeg klager ikke, jeg er kjempeglad i livet mitt.

Kunne du ha blitt venn med en fan?

Ja så klart!! Det hadde vært utrolig gøy, men ikke om det ble for mye fokus på meg og mitt.

Hvordan går det med skolen oppi alt det andre som skjer i livet ditt den siste tiden?

Det går greit. Det har vært veldig vanskelig og utfordrende.. nå får jeg se hva jeg kommer til å gjøre videre. Skole er noe jeg kommer til å ta, men om dette var riktig tidspunkt? Det tror jeg ikke. Jeg utvikler meg stadig hver dag når det kommer til å være en influenser og jeg elsker den jenten jeg er på vei til å bli. Jeg klatrer oppover og er veldig stolt over meg selv til tross for at mange sa jeg ikke kom til å lykkes..

Jeg har fått mange store muligheter og samarbeider som skal i boks, skolen tar for mye tid nå, derfor er det en vanskelig situasjon å være i. Jeg vet hva jeg vil prioritere, men det skal gjøres riktig også.

Hva var den største utfordringen med å flytte så “langt” fra familien din?

Det har vært å ikke bare kunne dra til dem når jeg vil, se på de, snakke med de eller være tilstede… det syns jeg er det vanskeligste mange ganger.. heldigvis finnes FaceTime, men det er ikke på samme måte og kommer nok aldri til å bli det.

Hva gjør dere i Tromsø?

OMG!! Jaaa… hva har vi gjort der? Jeg kommer til å fortelle dere mer om det så fort som mulig.

Hvilken type diabetes har du?

Jeg har type 1.

Hvorfor tar du så mye fillers?

Jeg har ikke tatt fillers på over ett år og kommer ikke til å gjøre det igjen. Jeg har kanskje litt for mye i de enda, men det er på vei ut og det at jeg tegner leppene mine kan fort gjøre at det ser ut som jeg fyller leppene enda og mye mer.

Hvorfor er ikke du i LA med de andre?

Jeg hadde kjempelyst og ble spurt, men det passet ikke helt inn i planene mine da dere vet at det er sinnssykt mye som foregår akkurat nå. Håper jeg kan være med neste gang!

Hvor lenge har du og Henrik vært kjærester nå?

Er det ikke 5 måneder? Jeg husker ikke, er ikke flink til å telle og ha kontroll på slikt, men vi ble sammen på finalefesten til ph i år.

Hva ser du for deg å jobbe med om 10år?

Sosiale medier eller med økonomi. Helst sosiale medier og bloggen seff.

Hvor mye har du gått ned eller opp i vekt etter diabetesen?

Jeg har gått opp i vekt pga. kroppen endelig tar opp næringen og vannet i kroppen. Det er helt normalt.

Hvordan reagerer blodsukkeret ditt når du spiser mat med mye sukker og fett?

Det stiger og jeg syns det er vanskelig å vite hvor mye insulin jeg skal ha før jeg trykker dette sukkeret og fettet i munnen.. men jeg kontroll sjekker alltid blodsukkeret med apparatet en god stund etter at jeg har spist det.

Hvor har dere reist?

Vi har vært i omtrent hele Norge på 26 timer og nå er vi ganske lei.. heldigvis er vi hjemme om et par timer.

Så du har betalt alle faste utgifter til Henrik uten å få ta del i eierskap? Snakk om å være lettlurt…

Ja selvfølgelig? Jeg må jo betale for meg og mitt, syns det er helt skammelig og ikke være med å betale for nett, vann, strøm, mat og diverse når jeg bruker det minst like mye som han. Jeg bor jo der jeg også, men det betyr ikke at jeg betaler ned lånet hans. Kom det som et sjokk? Jeg syns nesten det er sjukt å ikke skulle betale for slike ting.. da har man virkelig ikke lært og man blir ikke lurt om man betaler for maten sin og det man bruker. Jeg mener da at man er jævlig egoistisk og selvopptatt dersom man ikke bidrar. I tillegg er det nesten som å lure den som eier huset dersom man ikke er med på å betale for mat og diverse.. utnytting er det i mine øyner. Skjønner at man ikke skal måtte betale slike ting dersom man ikke bor der fast, men det gjør jeg.

Angrer du på at du ikke fullførte sykepleien?

Nei, ikke i det hele tatt.

Filmer dere inn nytt tv-program i Tromsø?

Kanskje!!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg