HENRIK OVERRASKET MEG MED EN REISE!!

ÅH, FYSØREN. JEG ER I LYKKERUS!!!!!!

Den siste tiden har jeg virkelig drømt å reise bort fra vakre Bergen bare for å kjenne på julestemningen og skape nye minner i livet sammen med kjæresten min! Jeg skjelver så glad jeg er for vi to skal nemlig dra på en langweekend tur til London og dette skjer allerede nå i desember, *hyyyl!! Hahaha, jeg er så glad! Endelig skal vi ut å reise også er det ikke bare noe vi snakker om, men nå skjer det faktisk og vi er begge to meget klar for en storbyferie sammen. ⭐️✈️🥂

Henrik jobber ekstremt mye overtid disse ukene og det at han kan avslutte det med en tur til London er helt rått! Vi kommer garantert til å kose oss og siden han delte dette med meg har vi begge snakket om denne turen hveer time, haha!! Vi har sett på ting vi skal gjøre og hvor vi skal bo, derfor er jeg ganske sikker på at vi har mye spennende og se fram til.

Jeg er kjempetakknemlig og glad for at jeg har en så snill og god kjæreste! Dette blir vår aller første storbyferie sammen og ikke minst juletid sammen. Jeg håper at vi får kjøpt en del julegaver der og opplever nye ting sammen. 

Vi drar allerede om to uker og jeg har allerede begynt å tenke på hva jeg skal pakke med meg og ikke minst skrevet ned ting vi kan gjøre og det vi må handle!! Nå krysser jeg fingrene for at tiden går fort, såå mye reisefeber har jeg akkurat nå. Jippi!!

Jeg er så heldig <3

2 kommentarer
    1. Hei.

      Gled deg,London er fantastisk! 🙂

      Å du?

      Hvilken farge har dere har på soverommet, virker så lunt og behagelig ut ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg