HENRIK FIKK HAKESLEPP AV DENNE HANDELEN

Frem til nå har både Henrik og jeg vært utrolig flinke til å ikke kjøpe pynt og møbler bare for å kjøpe. Vi har såvidt kjøpt nye møbler og pynt har det virkelig manglet her i huset. Det har føltes ganske tomt til tider og vi har begge har hatt lyst til å kjøpe med oss alt vi ser på butikken når vi er ute å kikker i butikkene, men in the end har vi liksom endt opp tomhendte og det vet jeg vi har gjort noe riktig i. Fordi, når vi tenker tilbake på de tingene vi nesten kjøpte så angrer vi ikke et sekund på at vi ikke gjorde det.. i tillegg har vi endret noen meninger her og der om enten pynten eller møblene, sååå.. mitt tips til dere er å tenke dere om to ganger før dere kjøper noe dere er usikre på, men som dere føler at dere trenger.

Denne uken derimot tok jeg en tur ut å kjøpte inn litt pynt som jeg har sett på lenge!! For noen priser.. hjelpe meg. Det er ikke før man flytter ut at man virkelig merker prisen på ting. Det skal nå sies at jeg er svært opptatt av interiør og design i motsetning til for mye billig og jalla pynt.. likevel er jeg ikke vanskelig og finner mye billig også. 

Vi har bestemt oss for å kjøpe noen få dyre ting som vi ønsker oss (virkelig mye) istedenfor å kjøpe masse småtteri der noe må byttes ut etter en liten stund. Denne løsningen tror jeg vi kommer til å like, men det vet vi jo ikke helt enda. Grunnen til jeg skriver disse tingene er fordi denne uken handlet jeg og prisene ga Henrik hakeslepp. Hahaha.. jeg er som sagt litt dyr i drift og liker fine ting, heldigvis er det av egen lomme og da gikk haken hans opp igjen!! Greit nok at jeg ikke eier huset så er det likevel deilig å kunne kjøpe inn pynt til oss, det skal han ikke betale alene.

Jeg har tatt bilde av alt jeg kjøpte inkl. priser og hvor det er fra i og med at jeg får en haug med spørsmål om dette hver eneste gang jeg legger ut interiør og slikt. All pynten jeg kjøpte i denne handelen er fra samme butikk, noe som er helt konge da de virkelig har alt jeg elsker som Henrik også syns er ganske så kult. 

Jeg elsker denne lysestaken, fyfader. Denne skal selvfølgelig også stå fremme til jul da det er fire lys på, perfekt til adventstiden.

Jeg har blitt GAL etter slike tørka blomster!!!

Kurver til pakkekalenderen våre i hus!! Disse er et unntak da de er kjøpt på Skeidar.

Elsker denne!! OG ikke minst fargen… alt som er sandfarget gir meg en ro i kroppen + tente lys.

Dette lysthuset har jeg spart på i mange år og likevel er det så koselig! Spesielt om kveldene.

Nye putetrekk fra Ikea og teppe fra Kid.

Disse vasene har vært på ønskelisten i all evig tid, se så fine de er.

Denne sprayen bruker jeg til å spraye vann på planetene i huset og jeg syns den er så kul.

Ja.. jeg vet at huden i hendene mine er ekkel, men det kommer altså av tung trening, så enkelt er det. Ellers håper jeg dere likte innlegget og syns det var greit at prisene sto der i tillegg til hvor ting er kjøpt.

12 kommentarer
    1. Ett lite tips til disse stråene du har kjøpt er og kjøpe den hos blomsterforhandler. Jeg kjøper på på alle blomsterbutikkene på bryne, de er en del billigere og finere 😊

    2. Ett lite tips til disse stråene du har kjøpt er og kjøpe den hos blomsterforhandler. Jeg kjøper på på alle blomsterbutikkene på bryne, de er en del billigere og finere 😊

      1. Har og funnet mye fine strå ved ferskvann lenger sør på vårparten og ved jærstrendene sent i august.

    3. Jeg skjønner jo at henrik fikk hakeslep da du brukte 3000 kr på alt dette når du bare får 6800 i sosialhjelp fra nav 🙂

    4. du er så fin😻hva syns du om skatte greia? Er det greit at folk søker deg opp sikkert mange som allerede har gjort d?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg