HENRIK ER ENDA AKTIV PÅ TINDER – FALSKE JENTER

Akkurat nå har jeg faktisk fått nok. Det finnes så sjukt mange irriterende mennesker der ute og vet dere hvem som irriterer meg mest akkurat nå? Jo, nå skal dere få høre, det er nemlig jenter generelt. For hvorfor i alle dager er noen jenter (og kanskje gutter) dumme og falske nok til å prøve å bevisst ødelegge forhold der ute? Det er så jævlig mange som ikke aksepterer OG respekterer at enkelte er kjærester. Jeg vet ikke om noen tenner på å ligge med rester eller “stjele” kjærester, eller om det er fordi de bevisst vil være stygge mot andre. Det kan også for all del være at noen ikke vet at enkelte personer er i et forhold, men likevel irriterer dette meg fordi nå har det skjedd vanvittig mange ganger på kort tid der jeg får tilsendt meldinger om at Henrik enda har tinder og er aktiv der. Jeg har også fått tilsendt at jeg må være forsiktig med han – og ikke minst møtt jenter på byen som bevisst prøver å ta på han, kysse han eller som slenger kommentarer når jeg er tilstede som “husker du meg ikke fra toalettet forrige gang?”.

Jeg vet at det gjelder det samme for Henrik, fordi det er ikke alle gutter som er like bedre skal jeg si dere og det er kjempedumt. Tenk om det er din type da som ligger å prøver seg på meg mens han er sammen med deg og vet at jeg har Henrik. Disse guttene finnes så tenk over hva dere driver med. La folk være i et forhold og ha det bra der, det finnes så jævlig mange andre der ute å ta av. Vi jenter burde være bedre en som så – fordi – karma is a bitch og er du en av de jentene som vet at du ødelegger forhold, ja, du kommer en dag til å få tilbake og da er det ikke like gøy lenger. Jeg syns det er så sjukt rart at vi ikke heller unner hverandre ting og løfter hverandre opp istedenfor å dra hverandre ned. Vi jenter ødelegger hverandre og det er faktisk også vi som legger press på hverandre både når det kommer til å prestere og i hvert fall når det kommer til utseende. Vi er crazy og dersom vi blir såret har vi som regel oss selv å takke fordi vi er en gjeng med jenter som er sjalu, som ønsker å se ut som andre, som ønsker å være en annen person, vi er seriøst noen drittunger i holdningene våre og det er nesten latterlig å se på. Hvor dumme er vi?

Heldigvis har Henrik og jeg det veldig bra! Jeg føler meg veldig heldig som har en gutt som han og jeg håper virkelig at flere der ute er som han for deres del. Jeg vet at selv om flere sender meg private meldinger om ting de mener Henrik gjør så stoler jeg på han. Noen tenker kanskje at jeg er naiv, men det er fakta, jeg stoler bare på han og det er slik det skal være. Henrik har ikke tinder så hvorfor skrive det til meg da? Jeg vil ikke være frekk heller, men det er kjempetrist og veldig irriterende i lengden. Tusen takk dersom dere prøver å være snille med å gi beskjed, men det er veldig merkelig å komme med slike utsagn om andre mennesker når faktaene ligger foran oss og ingenting stemmer med realiteten. Det er noen ganger vanskelig for meg å vite hva jeg skal tro.. derfor kan det å “tro noe” for også sende det til meg uten bevis være sårende og veldig lite troverdig.. Derfor har jeg lyst til å si at vi jenter burde stoppe med det der!! Vi burde heller være der for hverandre og se hverandre bli sterkere, det hadde gjort veldig mange ting bedre der ute. Og husk at du som prøver å ødelegge kun ødelegger for deg selv fordi en dag slår det tilbake og det er ikke gøy. Takk for meg.

13 kommentarer
    1. Det finnes så mange slemme mennesker som ikke unner andre å ha det godt. De har det ikke godt med seg selv og er misunnelige og sjalu. Drit i de. Det viktigeste er at du og Henrik stoler på hverandre og vet hvor dere har hverandre

    2. Såå jævlig enig… folk burde skjærpe sæ !!!

      Man e jo ikje kj me nån man ikje stole på, så det si jo sæ sjøll 🙂

    3. Bra sagt Ingrid! Alltid er det noen som skal prøve å ødelegge forhold. Bare dere 2 å vær sterk sammen. Verden kan være en grusom plass. Vis alle hvor fine dere er sammen. Og smil til alle. Det er det beste våpnet ett menneske kan ha. 😉

    4. Det vil nok dessverre alltid være slike idioter der ute Ingrid. Jeg fatter ikke hvilken glede dette gir dem. Å ikke unne andre å ha det bra, sier veldig mye om en person. Misunnelse er noe av det værste jeg vet! Så jenter og gutter gå å finn deres egen Henrik eller deres egen Ingrid. La disse to få dyrke sin kjærlighet og la den vokse seg stor.

      Hurra for kjærligheten 💞

    5. Liker ikke at du generaliserer alle jenter i dette innlegget. Alle er ikke sånn, en god del, men ikke alle. Du sier at “jenter generelt” irriterer deg. Og beskriver alle jenter etter denne dårlige “malen” som drar alle jenter under én kam. Sorry, men teit av deg å være så generaliserende – du burde omformulere skrivingen din, og tenke over hvordan folk kan tolke innleggene dine, ettersom du når ut til et stort publikum. Poenget ditt er veldig flott! Men ikke at du drar alle under én kam.

    6. Helt enig i det du skriver.. MEN! Det finnes gutter (og sikkert jenter) som lyver også.. Jeg var for et års tiden sisden involvert med en fyr som hadde kjæreste.. Vi møttes på tinder, skrev en del til hverandre, før vi møttes på byen.. Vi ble med hverandre hjem flere ganger og hang etterhvert sammen på dagtid også.. Etter en lang stund får jeg telefon fra ei som visstnok var kjæresten hans som kjefta meg huden full fordi jeg prøvde å ta kjæresten hennes.. Jeg aaante jo ikke noe om at han hadde dame og avsluttet det selvfølgelig så fort jeg fant det ut.

      Så du trenger ikke skylde bare på jentene her Ingrid…

    7. Er helt enig i absolutt alt du sier, men vet det er falske profiler av Henrik på tinder også, så kan hende noen av den bare misforstår og tror det er han.. ?

    8. Veldig bra skrevet. Helt enig, men utrolig godt å høre at dere har et så sterkt forhold at dere ikke lar dere bli påvirket i så stor grad at det går utover forholdet. Ønsker dere all lykke med kjærligheten 💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg