RUMPEBILDER, VINKLER OG INFLUENCERE

Henger han meg ut? Dette er et av spørsmålene jeg har fått tilsendt de siste dagene. Om dere ikke har fått med dere hva som skjer legger altså Erik ut bilder av rumpen sin i speilet på Instagram. Haha, han er så dum… Dette har ikke skjedd bare en gang, men to ganger, og nå lurer folk på om det handler om meg. Som dere sikkert vet har jeg lagt ut noen «slike» bilder på Instagram story. Den første dagen han la ut bilde la jeg ut en story hvor dere kunne finne «rumpeøvelsene» mine og da klikket det helt. Jeg tror at flere der ute tenker at dette har en sammenheng, men det har det ikke. Det var faktisk helt tilfeldig at Erik begynte å publisere rumpebildene sine og jeg mine. Han henger meg ikke ut i det hele tatt og jeg syns faktisk at det er morsomt, jeg vet at Erik egentlig har en veldig flat gutterumpe og det at han klarer å få den så mye frem på bildene er komisk. Han gjør faktisk et poeng ut av bildene sine som jeg støtter. Det at han klarer å posere slik at rumpen kommer frem viser bare hvor mye bilder egentlig lyver. Det jeg tror han prøver å få frem er at alle jenter på IG som har «den rumpa» ofte bare er tull. Jeg har ofte tenkt «hvordan får hun så bra rumpe?». Vel, svaret er posering og redigering. Enig Erik?

Man kan finne hundrevis av jenter spesielt på Instagram som legger daglig ut bilder av rumpene sine i alle posisjoner, for min del gjør det ingenting, men det er ikke alt man skal tro på. Muligheten til å redigere bilder er enormt stor i dag og det finnes hundrevis av forskjellige redigeringsprogrammer, selv de som ikke redigerer rumpene sine klarer å stille seg i en posisjon som gjør at rumpen blir seende ut som Kim Kardashian. I utgangspunktet tror jeg Erik gjør dette fordi det er gøy og selvfølgelig henger han ut en del av de som faktisk legger ut slike bilder. De tingene han skriver stemmer som regel også med det som blir skrevet under slike bilder. Erik har ikke gjort dette for å henge meg ut og jeg har egentlig ikke noe med det å gjøre. For selv om jeg har delt rumpeøvelser på bloggen er jeg ikke en av de jentene som er blitt «stor» av å legge ut bikinibilder av rumpa mi.

Hahaha, her gjør jeg det samme som Erik og det funker jo(!!).

Her ser dere forskjellen på når jeg står vanlig og sånn Erik gjorde, man kan jo se forskjellen og det er nok det Erik skal få frem. Husk at dette ikke er redigert. Det handler kun om posisjonen jeg står i.

6 kommentarer

Siste innlegg