HEMMELIGHETER FRA NEW YORK

Annonse | Nelly

VINYL BUKSE HER (20% NÅ)|TOPP HER (20% NÅ!!)|JAKKE HER (25% NÅ)|VESKE GUCCI

💥 Jeg trodde vi var midt i et terrorangrep flere ganger da vi tok subwayen, jeg vet høres utrolig teit ut, men jeg syns helt ærlig at det var dritskummelt å ta subwayen i New York. Den ene gangen ble jeg så redd at jeg skalv og slet med å puste, jeg ble faktisk så redd at jeg sa i fra til Sofie som bare lo ved siden av meg – heldigvis fikk hun roet meg ned og det endre jo bra hver eneste gang. Jeg er ikke vandt til å være midt i en storby, i tillegg ble jeg skremt av hun damen på Sephora som sa at vi ble forfulgt ved subwayen om vi gikk med estetiske ting (fine og dyre ting). Den gangen jeg ble så redd som da jeg skalv var det en mann som kom på subwayen, han startet med å fortelle om hvor jævlig livet hans var, mens han ropte ut i hele subwayen.. jeg var helt sikker på at han skulle gjøre noe sinnsykt, men det endte opp med at vi gikk av subwayen rett etter (fordi vi skulle det).

💥 Da vi var på kino for å se en ny film som enda ikke har kommet her i Norge ble jeg også veldig usikker. Jeg høres jo ut som verdens største pingle, det er jeg ikke, men jeg er nok mer forsiktig en de aller fleste. Anyways, filmen var veldig morsom og ja – selve opplevelsen av å gå på kino i USA var verdt det, tro det eller ei, de solgte seriøst Nuggets og Chicken Wings på kinoen(??) hahaha. Over til det med at jeg ble usikker – i filmen var det skudd og skuddlyder, jeg hadde ingen anelse om at det kom til å komme og jeg visste heller ikke hvordan Sofie taklet dette med tanke på Utøya. Jeg ble faktisk veldig usikker på hva jeg skulle gjøre eller hvordan jeg skulle gå frem, her også gikk det altså bra, Sofie er et sinnsykt sterkt menneske som veldig mange burde se opp til, fyfader.

💥 Vi fikk oss en ny bestevenn!! Hahaha, han var så kul. Nå husker jeg dessverre ikke hva han heter, men han syklet oss rundt i Central Park med en liten vogn bakpå noe som var skikkelig koselig i det kalde været. Vi hadde hver vår kopp med kakao og pratet om alt og ingenting. Den mannen der fortjener alt vel, jeg savner han allerede. Det er så fint når man møter hyggelige mennesker som stråler over det lille de har. Han her fortalte oss alt om Central Park, han lærte oss å mate ekorn og tok bilder med og av oss, ååh, savner han..

💥 OMGG, dere kommer ikke til å tro meg nå – derfor legger jeg til et bilde jeg fikk tilsendt etter at vi hadde kommet oss hjem. Gjett hvem som spiste på samme restaurant (NOBU) som oss? til og med på samme dag i New York. Det triste er at han var der et annet klokkeslett, altså, hva er oddsen? Justin Bieber… jepp, jeg er sint. Hvem vil ikke møte han da? I hvert fall jeg.

Bare slik at der sakt, jeg aner ikke hvem jenta på bilde er, men jeg fikk tilsendt dette bilde av noen jeg kjenner – her ser dere at han var på samme plass i New York, samme dag… ARGH..

💥 Tro det eller ei, jeg klarte å skli på isen rett utenfor køen inn til 1OAK som er en stor nattklubb i New York.. hvor flaut er ikke det? Jeg går sjeldent i høye hæler, men der må man det. Tenk dere meg som aldri går med høye hæler, i snøen og sklir utenfor klubben, elsker livet..

💥 Den ene kvelden var Sofie så trøtt og dårlig at hun dro hjem tidligere, jeg valgte da å feste videre med en del norske som vi møtte der nede. Da jeg skulle ta taxi hjem igjen ble jeg sittende i taxien i hele 30 minutter utenfor hotellet for å diskutere alt og ingenting om Donald Trump med taxisjåføren, hahaha. Det er så typisk meg å ha dype samtaler med random mennesker, hjelpe meg. Han var enig med meg om mine teorier, heldigvis da.

💥 Før vi skulle spise på den ene restauranten ble vi plassert i baren for å vente på bordet vi hadde reservert. Da vi satt i baren var det en full mann ved siden av meg som syns jeg lignet på Demi Moore da hun var ung – noe jeg tar som et stort kompliment. Det er faktisk noe jeg har hørt tidligere også og det er jo alltid like hyggelig å få høre slike ting. Hadde jeg bare vært en like god skuespiller som henne..

💥 Vi festet hele fem dager på rad tror jeg (??).. ganske mye, ikke sant? Er man i New York så er man i New York, utelivet der er så sinnsykt bra i forhold til hjemme i Norge, i tillegg måtte vi utnytte kveldene til det fulleste og noen kvelder dro vi hjem tidligere en andre. Selv om vi festet en del fikk vi i oss nok søvn og sto opp tidlig dagen etter for å oppleve byen.

PS: Nelly har hele 25% rabatt på alt fra NLY TREND og 20% rabatt på ALT ANNET. 

⚡️ Klikk her for å komme direkte inn på salget ⚡️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg