HEMMELIGHETEN BAK BRUNFARGEN MIN

Reklame | TANCARE

I og med at det har dukket opp en haug med spørsmål rundt brunfargen min tenkte jeg å fortelle om den. Det er ikke så mye som skal til for å den ekstra lille gløden som gjør huden dypere brun og som holder på fargen. Det er ikke til å legge skjul på at jeg er brun hele året og noe av dette er arvet da jeg er halvt spansk. Likevel blir jeg ikke så ekstremt mye brunere en andre der ute med tanke på genene mine. Det som gjør at jeg blir ekstremt brun er fordi jeg bruker TANCARE. Det er ikke farlig i det hele tatt, det er ekstra vitaminer som gir en dypere og mer varig brunfarge. Hvorfor ikke gi kroppen litt ekstra næring?

Det jeg syns er dumt er at noen der ute tror jeg bruker mye dritt for å være så brun – noe jeg absolutt aldri i min villeste fantasi hadde turt eller vært villig til å gjøre. Jeg er jo brun hele året og mye av dette kan jeg takke TANCARE kapsler for.

 

 

 

Det er på tide å svare på disse spørsmålene:

“hvordan holder du deg så brun hele året?”

“hvordan blir du så brun?”

“bruker du noen produkter for å bli så brun?”

 

 

 

Dere har kanskje hørt om TANCARE før? og det er ikke så rart da det er svært populært. Jeg har brukt disse kapslene i snart ett år og jeg merker forskjell. Dette har jeg spesielt fått testet ut da jeg har reist mye rundt omkring og opplevd at brunfargen blir dypere. I tillegg flasser jeg ikke i det hele tatt og brunfargen min etter Bali er enda dyp og fin. Nå har det gått snart 2-3 uker siden jeg kom hjem og tidligere har jeg flasset et par dager etter og mistet hele brunfargen igjen. Det skjer ikke lenger og det har dere nok også sett på bildene mine! Jeg har fått ekstremt mye kommentarer på hvordan jeg er så brun og hva jeg gjør – TANCARE er svaret, og selvfølgelig solen jeg fikk i Bali og hjemme i Norge. Jeg er brun året rundt og det elsker jeg!

MIN FASTE RUTINE & ET GODT TIPS TIL DEG SOM IKKE TAR SOLARIUM:

💬 Jeg bruker alltid TANCARE – spesielt før sommeren og nå er sommeren rett rundt hjørnet!

💬 Dette produktet bidrar til normal hudpigmentering kan alle – inkludert dere som ikke tar sol eller skal på ferie til syden bruke TANCARE for å bli ekstra gylden.

Da jeg var i Mexico og spilte inn til Paradise Hotel i fjor brukte jeg dette produktet og gjett hvem som var brunest? Hahaha. Jeg elsker å være brun, men jeg prøver også å holde meg unna solarium da dette ikke er av interesse lenger. Kreft er skremmende og det er ikke til å legge skjul på at jeg er redd for å få det som kanskje alle andre. Flere av deltakerne gikk inn på mitt rom og stjal TANCARE fra meg, hahaha. Teit, men jeg forstår dem, absolutt.

SLIK BRUKER MAN TANCARE:

1. Man tar en kapsel daglig.

Jeg kan med hånden på hjerte anbefale dette produktet og det er også derfor jeg samarbeider med serien care & repair. I tillegg har jeg brukt HAIRCARE som også er svært populært hos dem.

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL PRODUKTET

8 kommentarer
    1. er det en stor forskjell på tan care og betakaroten gold? hvorfor vil du anbefale tan care i steden for?

      1. Jeg har aldri prøvd betakaroten gold! Grunnen til jeg anbefaler tancare er fordi jeg har brukt det i ca. ett år selv og er sinnsykt fornøyd <3 Det er veldig populært blant flere og jeg vet at veldig mange jeg kjenner er fornøyd med produktet.

      1. Fargen blir mer gylden fordi man får i seg de vitaminene man skal ha, så ja – litt, men det hjelper ekstra på dersom man tar sol eller soler seg ute i solen! Dersom jeg ikke er i syden, men tar tancare og er mye ute på sommeren blir jeg veldig brun!

    2. Du er jo halvt utlending som har brune gener.. Så du er jo naturlig brun. Greit nok du er sponset av tan care å skal reklamere for det men blir for domt å si det er det så holder brun :)) ikke gidd å lure leserene dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg