HELT FANTASTISK Å SE HAN IGJEN

Reklame | Comfort Hotel Holberg

En av de tingene jeg kjente aller mest på da jeg var i Bali var savnet etter visse personer hjemme. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg dro til Bali selv om jeg vurderte en liten periode å ikke dra likevel.. det er veldig fint å kjenne at man faktisk kan savne de man er glad i og det fikk jeg oppleve i 2,5 uke i Bali (nesten tre uker). Men, nå er jeg hjemme igjen og gjett om det var deilig? Jeg har fått levert inn macbooken min som ble knust, gjort en del ærend og ikke minst vært sammen med Henrik fra årets sesong av Paradise Hotel i en uke. Herregud som jeg har savnet han! Jeg har faktisk ikke ord over hvor deilig det var å se han igjen. I omtrent en uke har vi bodd på hotell sammen i Bergen, spist ute på restauranter og holdt på med et prosjekt dere får vite mer om etter hvert. 

Vi var så heldige at vi fikk lov til å bo på Comfort Hotel Holberg som ligger svært sentralt i Bergen. Jeg kunne gå fra hotellet dit jeg ville i byen på under 10 minutter, noe som passet meg perfekt da Henrik jobber 100% på dagtid. Dette er absolutt et hotell jeg kommer tilbake til neste gang jeg skal til Bergen og jeg anbefaler dere som skal dra dit å sjekke inn her. Som sagt er beliggenheten meget bra, i tillegg har de pannekaker med sjokolade(!!) til frokost og et ellers bredt utvalg til frokost. Hotellet er nyoppusset og det merket vi med en gang vi fikk rommet, det var dritfint. For å si det slik – vi trivdes veldig godt!

Ellers har det seg slik at flere tror meg og Henrik er sammen, noe vi ikke er, men vi bruker svært mye tid sammen og holder vel egentlig på å finne utav ting, samtidig som vi koser oss svært mye i hverandres selskap. Da jeg var i Bali kjøpte jeg en liten gave til han som dere kan se på et av bildene under. For en gutt og for en uke i Bergen, jeg gleder meg til å dra dit igjen om ikke så altfor lenge.

Vi fikk en liten koselig hilsen fra hotellet! Elsker det.

Sjekk den utsikten da!!

De har en veldig fin og rolig resepsjon med svært hyggelige ansatte.

Altsåå, se så digg frokost de har!!

Her har de et perfekt lounge område dersom man vil trekke seg litt unna å jobbe, se serier eller lese til eksamen!

Her er gaven han fikk meg, hahaha kleint, men likevel så hyggelig å kunne gi han noe tilbake ettersom han er snill og god med meg hele tiden.

25 kommentarer
      1. Man trenger absolutt ikke å være sammen for å dele hotelrom😅
        Dere er fantastisk fine sammen, Ingrid!😊

      1. Me sånne kommentarer kan du ikkje ver mye gammel Adele? Skjerpings…Kan ikkje tro foreldrene dine hadde blitt særlig stolte😳

    1. Hvorfor får du alltid sponsa hotellrom når du er noen steder? Takk eksen din Erik for at du får sånne tilbud.

      1. Koffer e dokk så jævli haters? Hvis dokk e så sjalu prøv å Skaff dokk ett liv, å bli kjent kansje dokk åg får ting sponsa.

        Blir fordomt å rakka ner på folk

        1. Slapp av, det var bare et spørsmål. Og det er jo sant, Ingrid hadde ikke fått til bloggen + samarbeid uten Erik, det vet jo alle?

      2. Deilig å kunne ringe Erik som fikset hotell sponsor ja! Gjør det hver gang jeg er ute å reiser!) nei, jeg har jobbet opp denne bloggen helt på egenhånd og fikser alt seg, så stolt over meg selv❤️Gøy å se hvor sjalu enkelte mennesker er.

        1. Stemmer det? Synes jeg leste engang her i kommentarfeltet at Erik har sittet flere timer for å få bloggen din opp å gå slik at du kan tjene på det. Enten har du ikke råd til å cashe ut selv for hotellrom eller så utnytter du hoteller rundt i landet for å få det gratis – og overdriver når du skriver din mening om det. Når det er sagt så burde du sitte med dårlig samvittighet som drev å styrte Erik, tok fullstendig kontroll over ham da dere var sammen. Han var ikke noe annet enn god mot deg. Så takk din eks for at du tjener noen kroner hver måned 🙂

          1. Gjemme seg bak en skjerm å slenge dritt er litt flaut eller? Kanskje bruke tid på sitt eget liv å ikke skrive som om du vet alt om andres. 😉

          2. Det er noe av det dummeste jeg har lest hittil i kommentarfeltet. Jeg utnytter ingen, men driver med reklame slik som alle andre bloggere gjør. Tro meg – det funker fordi leserne våre får gode tips og ikke minst oppleve andre som har erfart ulike hoteller også videre. Jeg har ingen dårlig samvittighet, alt jeg gjorde var å være god mot han og det vet han selv også <3 Jeg er faktisk mer stolt over meg selv som kom ut at et så farlig forhold og ikke minst som har det veldig bra nå med noen andre. Håper han også får det fint! Jeg tjener veldig bra jeg og trives med det – noe jeg har klart heeeelt på egenhånd :*

            1. Hvorfor sitter du å lyver om at du var god mot ham? Sist jeg sjekket så har storebroren til eksen din skrevet her svart på hvit om at du var kontrollerende og Erik hjalp deg med alt. Det vet til og med du like godt som meg. Ingen vits å sitte å forsvare deg når det var DU som gjorde sånn at det var et farlig forhold. Du var sjalu og kontrollerende – slutt å lyv til deg selv.

    2. Samtidig sitter du å lyver til deg selv og andre om at du og Erik er SÅ gode venner etter bruddet. Du satt en stund tilbake og skrev flere innlegg som omhandlet ham på en negativ måte. Måtte Erik finne seg en som er verdt å ta vare på <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg