HELGENS STORE OG USUNNE MATHANDEL

Enda en helg som betyr en ny og digg handleliste! Denne helgen har jeg fått besøk av familien min og da må vi også ha en mye større mathandel en det bare jeg og Henrik pleier å ha. Så, denne helgen har vi handlet inn mye forskjellig og mye vi ikke har handlet tidligere. Det er så sinnsykt digg å handle usunt og mer fritt i ny og ne, man skal unne seg noe godt også av og til. Uten å ha dårlig samvittighet for det. 

Forresten, husker dere at jeg skulle smake den havremelken med sjokoladesmak? OMG. 😍😍 Det er den beste sjokolademelken jeg har smakt, seriøst. Det var så sinnsykt godt, nå har det blitt en fast vare som handles inn hver eneste uke!! For så godt er det faktisk. Denne helgen skal nytes og det med god samvittighet. Det føles utrolig deilig å få besøk fra familie og gjett om jeg har savnet de..

Dette er den sjokolademelken jeg snakker om! Dere må prøve denne, NAM.

Nytt tips: disse!! De er så gode med ost på.

11 kommentarer
    1. Heii😊 tror ikke de gir deg kritikk fordi du poster sat du kjøper sunt.. går heller mer på det at du definerer noe som sunt og noe som usunt.. folk kan føle seg truffet, så det er noe å tenke på bare

      1. Det er akkurat det! Man kan fint trene bra, bygge muskler og gå ned i vekt selv om man spiser «crazy usunn mat» hver dag typ. Tenk på de som spiser noe av dette hver dag og ser du definerer det som «crazy usunt», og blir påvirket av dette 🙂 Absolutt noe å tenke over. Skriv heller «ukens mathandel»?

    2. Diabetes, mathandel og et par fargekart til den uhyre spennende oppussingen. Bloggen din oppsummert. SNORK

    3. Herregud. Hvis dere synes bloggen er så uinteressant, hvorfor gå inn på den da? 🙄🤦‍♀️ fortsett med slike innlegg, Ingrid🤩 synes det er veldig fint med inspirasjon i matveien😄

    4. Vil bare si at når jeg swipet opp på Snapchat med overskriften «helgens store og usunne mathandel» forventet jeg noe annet enn å se rundt 30 matvarer der 3 av dem va usunne. Jeg har før telt kalorier og har fortsatt et anstrengt forhold Til mat, og vet at ditt syn på ost, havredrikk, indrefilet, smør, ketchup og avokado som usunn mat- ikke er sunt for de unge leserne dine å lese. Håper du fatter og passer på hva du formidler

    5. Enig! Det trenger ikke å väre så sort/hvitt! Det er så forskjellig hva vi ser på som sunt/usunt! Bedre å holde det til ukens handel!

    6. Må bare si at jeg tar synd i diabetesen din. Utrolig dårlig regulert kosthold du har. Du må lage forutsetninger for når du er type 20 år eldre. Er nå du lager grunnlaget for ett eldre liv med diabetes. Syns det er sykt at du bare kjører på slik og hiver innpå insulin og har slike spise episoder med så mye sukker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg