HELGENS STORE MATHANDEL + FAVORITT SJOKOLADE

Det er snart helg og på tide med et digert innkjøp av mat da vi får besøk hele helgen av familien min! Jeg gleder meg så mye, dere aner ikke. Det er alltid dritgøy å få besøk og når man ikke har sett familien på all evighet føles det veldig fint å tilbringe en hel helg her sammen her i Bergen! Så, hva handler man når man får besøk og egentlig spiser ganske sunt ellers? Jo, svaret er enkelt, vi handler akkurat det vi har lyst på og spiser akkurat det vi vil. Jeg har nevnt tidligere at når det er besøk, bursdager eller en dag vi vil kose oss ekstra så driter vi i alt som heter å holde igjen fordi det er usunt ditt og usunt datt.. ja, vi kan spise litt sunt i mellom og det er ikke slik at vi spiser maccen hele helgen til alle måltider, men vi spiser det vi har lyst til med måte ved slike anledninger. Det er sunt å ha det slik (tror jeg og syns jeg) og vi kommer i et utrolig godt humør av det. I helgen får vi jo besøk og da spiser vi akkurat det vi har lyst på! Denne helgen blir det taco imorgen kveld og Bella Italia (selvfølgelig) på lørdagskveld! OG mye godteri og sjokolade sånn ellers. 😍

Her kommer derfor helgens mathandel og prisen ble ca. 1700 tilsammen på Meny og Rema 1000.

Har dere smakt nøtte?! Det pålegget helt til venstre? Det er såååå godt. 😍

Jeg vil også vise dere min favoritt sjokolade som jeg spiser hver gang jeg får mulighet og på Rema 1000 i Åsane har de nå disse til halv pris!!! Kjøpte med meg 4 plater, hahaha.

Dette er Henriks favoritt når det kommer til oster! Brie. 😍

Jeg er virkelig en fan av sjokolade og alt som har med sjokolade å gjøre, denne sjokolademelken er så jææææævlig god, min favoritt av alle sjokolademelkene.

5 kommentarer
    1. Hei Ingrid😊
      Dette var fine innkjøp. Håper dere kommer til å kose dere masse i helgen sammen med besøket. Det var mye godt på handlelisten.
      Husk at det er fredag i dag så skal dere ha taco og spise på restaurant på samme dag? Altså i morgen ( lørdag)? Ha en super helg! Klem

    2. Hvor handlet dere? Har såå lyst på julebrus, men finner det ingen steder… jeg bor også i Bergen☺️

    3. Åh, jaaa! Den sjokoladen! Hamstret jeg også her jeg bor! Den er den beste!!! Haha, jeg har til enhver tid kottet mitt fult av diverse sjokolade og potetgull og pepsi max! Fordi jeg handler det KUN på tilbud. så det er ca. 10 poser diverse potetgull der nå, og ca 10-12 plater sjokolade! 😉 Har en goood stund for å si det sånn! Jeg spiser av det kun fredager og lørdager, så det er helt toppers for meg! Jeg liker deg så godt! 😀 Kos dere masse med familien! Så koselig med besøk av de beste! Wiihu! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg