HÅRET MITT SKAL ENDRES

Reklame | LYKO

Endelig kom pakken i posten, WOOOHO. NÅÅÅÅ skal håret mitt vokse enda mer og jeg er klar! Som dere sikkert vet fra før så klipper jeg sjeldent håret mitt da jeg mener at det ikke vokser så mye kjappere på den måten. Jeg vet at flere kommer til å si at jeg burde gjøre det fordi det slitte håret spiser seg oppover, men for min del føler jeg ikke det. De gangene jeg har klippet det har det bare endt opp i samme lengde som før det vokste og da følte jeg aldri det ble lengre.

For meg er håret mitt en stor del av meg og min identitet, derfor passer jeg godt på det og nå er jeg klar for å ta enda bedre vare på det. Det å rette håret har alltid vært min greie og jeg har aldri trivdes godt nok til å kunne med håret mitt naturlig som da er slik dere ser på bilde over. Nå er håret mitt slitt, men det betyr ikke at det ikke vokser for det gjør det.. jeg merker bare at jeg er nødt til å bruke riktige produkter som en sterk og god sjampo og balsam, god hårkur og olje som ikke gjør håret tørt, men som faktisk bygger det opp og fikser det som er slitt. I tillegg har jeg også hatt et behov for varmebeskyttende spray da jeg vet at jeg ikke kommer til å slutte med og rette håret mitt. 

Sååå, derfor har jeg handlet med meg dette i et håp om at håret mitt endrer seg til å bli friskere og sunnere!! Heldigvis har jeg forhørt meg litt rundt og vet at disse produktene er topp for håret, i tillegg har jeg brukt oljen fra bjuwti i lang tid nå og gjett om den er god? JA. Den gir håret mitt fuktighet og glans, noe jeg trenger med tanke på at det naturlig er tørt og slitt. Om dere ønsker å sjekke ut produktene kan dere klikke på linkene jeg legger ved hvert produkt. Ha en ellers fin torsdag! ✌🏽

Dagen min i dag er å jobbe hardt med bloggen slik at jeg kan feste løs og bli kjent med enda flere i fadderuken!! Derfor skal jeg ut i kveld med faddergruppen min og dersom dere ønsker å følge oss kan dere følge: gruppe_51_bi på Instagram.

Elsker eskene produktene kommer i, bare se så kult!

Redken Pillow Proof
Varmebeskyttende spray og er en spray som gjør hårfønings-tiden mindre!! Genialt.


Kan kjøpes her.

Bjuwti Oil
Hårolje som kan brukes når som helst. Den pleier, beskytter og gir næring til håret.
Den er 100% vegansk og varmebeskyttende opp til 200 grader.


Kan kjøpes her.

Lyko klemmer
Perfekt for å sette opp håret eller lage søte oppsett. Jeg bruker dem til å klype opp litt hår til hver side bare for å få en annen look en vanlig. Mange bruker disse til å få bort håret når man skal sminke seg.


Kan kjøpes her.

Redken Extreme Duo
Sjampoen rengjør, styrker og bygger opp skadet hår. Proteinberiket formel som forebygger skadet hår og delte spisser. Håret etterlates friskt, glansfullt og motstandsdyktig. Balsamen løser floker, styrker og beskytter skadet og slitt hår med det komplette Extreme-hårpleiesystemet med Extreme Shampoo, Conditioner og Anti-Snap. Det reparerer hårets skadde områder med proteiner og ceramider, gjenoppbygger hårets styrke, beskyttende ytre og glans. Håret etterlates friskt og motstandsdyktig.


Selges i 2pk (sjampo og balsam) her.

Redken Extreme Anti-Snap
Tilbyr varmebeskyttelse, styrker og glatter ut skjellaget for å redusere friksjon ved børsting. Hjelper til med å forhindre slitasje og splittede spisser. Bruk: Påføres i håndkletørt hår, på skjøre eller svekkede områder. Skal ikke skylles ut.

Kan kjøpes her.

Hårbånd
Rapides hårbånd hjelper deg med å jobbe med dine brynsprodukter og/eller utføre rengjøring uten at håret ditt kommer i veien. Materialet er i tynn frotté, kan maskinvaskes og størrelsen justeres ved hjelp av borrelås.

Kan kjøpes her.

Klikk her for å handle <3 God shopping

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg