HÅRET MITT FØR OG ETTER

Hei vakre! Det er nå en god stund siden jeg visste dere håret mitt sist og jeg vet flere liker å være med på hele prossessen og se hvordan jeg fikser gjør det for å få det tilbake slik det var. Jeg er jo litt crazy som legger så mye i sjel i det, men det er bare slik jeg er. Jeg syns det er gøy og ikke minst veldig spennende å vise dere hva jeg gjør, slik at dere kan prøve det samme, for det er jo tydelig at det funker.

Så, som dere vet var håret mitt ned til rumpa for 2år siden, for ett år siden knakk alt av da jeg fikk diabetes (ganske sikker på at det er derfor) og etter det klippet jeg meg rett over brystene for å få bort mest mulig av det som var knekt. Nå er det langt over brystene igjen på under ett år, mer mot ett halvt år og det er sinnssykt bra!🤍🙏🏽Så jeg er happy!!

På instagrammen min, ingridaguiluz kan dere se på høydepunker på profilen min hva jeg har gjort, men i hovedsak er det å bruke castor oil i håret og sove med det. Her kan dere se før- og etterbilder i nyere tid.

Bilde til venstre er tatt 23.august, mens bilde til høyre er tatt i dag, altså 29.september(!!) sykt. På en måned er det så stor forskjell! Og det er nesten ikke slitt lengre. Jeg føler at den lengden jeg har nå endelig begynner å gå over «normal» langt.. så nå er målet ned til rumpa! Jeg oppdaterer dere slik som dette hver måned så skal dere få se hele reisen videre fordi det er nå det virkelig begynner å få lengde.

Kyss og klem til dere alle, har savnet å være aktiv her.. jeg må skjerpe meg.

10 kommentarer
    1. Vakre deg. Du har fylt for mye i leppene dine. Det ser ut som du er hoven. Ikke fint i det helt tatt 🙁 .

    2. Hvorfor har du så mye imot at Isabel Raad reklamerer for treningstøy selv om hun ikke trener? hva er galt i det? man kan da gå med treningstøy selv om man ikke trener hver dag hele året.

      1. Jeg tviler på at Ingrid har sagt noe som helst om det! Jeg må jo si at når man reklamerer for treningstøy så må man jo gjerne ha testet det ut i trening da offcourse😂 blir vel litt sånn å tjene penger der man kan det da.

    3. Men ærlig talt, du er nydelig Ingrid. Håper virkelig ikke du lar sånne teite kommentarer som over her stjele en halv kalori av dagen din. Du er virkelig vakker og stråler! Heier på deg og alt du får til 🙌🏽 Sjalusi lenge leve.

    4. Ikke noe frekt i det hele. Men hvor mye veier du? Veldig pen kropp samtidig som markert. Hva er det meste du har veid og hva tenker du om vekt og KG

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg