HAN OVERRASKET MEG

Hei fine lesere!! Jeg tenkte å stikke innom for å si at jeg har fått besøk av verdens beste kjæreste. Som dere helt sikkert fikk med dere feiret vi jul hver for oss og savnet har vært stort fra begge sider da vi vanligvis er vandt til å se hverandre hver eneste dag. På høytider som julaften er det utrolig viktig for meg å være sammen med de jeg er glad i og det at jeg ikke kunne være sammen med han i år har jeg virkelig fått kjenne på.. følelsesmessig. Det har faktisk vært litt sårt og jeg har følt at jeg har manglet noen, likevel er jeg kjempeglad for at jeg hadde en fin julefeiring og at det jeg fikk være med mange fra familien. ❤️

Henrik sto opp tidlig 1. juledag for å komme hit til oss og det betyr veldig mye for meg. Jeg vet at han også syns det var absolutt verdt det og det å kunne hoppe oppå han og kysse på han etter nesten en uke fra hverndre føltes så riktig. Jeg er verdens heldigste jente og ville bare dele dette med dere. Hver eneste gang vi kysser får jeg sommerfugler i magen. Kjærlighet er utrolig fint og for meg betyr det mer en noe annet. Jeg syns også det er koselig å oppdatere dere på at han er hjemme her i Stavanger med meg og at vi ikveld skal noe sjukt gøy og noe som jeg har savnet!! Oppdaterer dere, klem.

4 kommentarer

Siste innlegg