GAMLE FJORTISBILDER AV MEG #2

14-18 ÅR OG FORTSATT LIK MEG SELV

Da jeg så gjennom de gamle bildene mine hadde jeg ufattelig mange av de, derfor kjører jeg på med en del to til dere i dette innlegget. Og forresten, er det bare jeg som syns det er gøy å se tilbake på gamle bilder? Noen ganger syns jeg at jeg har forandret meg mye, mens andre ganger ikke.. hva syns dere? Hun ene venninna mi sa til meg her en dag at jeg nesten ikke hadde forandret meg – noe jeg kan si meg enig i. Jeg bruker ikke hair extensions lengre, har fyldigere bryn og større lepper.. det er den forskjellen jeg legger mest merke til fra da jeg var tenåring til i dag. Ellers håper jeg at dere liker å se gamle bilder av meg, enjoy!

Favorittposen min på den tiden… kyssemunn selvfølgelig.

Dette var i Tyrkia for noen år siden(??)

Liten sprettrumpe der ja, jeje.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg