FØRSTE ORDENTLIGE MATHANDELEN PÅ LENGE

Så fornøyd med handelen.. mhm.😅

Hei dere! Endeeeeeeelig har jeg orket å ta tak i meg selv og gå på butikken, denne gang også med en ukesmeny i notatene mine. Jeg er så ufattelig dårlig på å lage menyer for uken og handle inn varer etter det, men denne gang gjorde jeg det og allerede syns jeg det er deilig å vite hva vi skal ha til middag fremover og at matvarene faktisk er på plass i kjøleskapet. Mange av dere syns det er interessant å se hva vi spiser og handler, så here u go.

Her er hele handelen for resten av uken og noen rester til neste uke(!!). Det er noe vi er flinke på, dette med å spise rester eller lage mat utav de produktene vi har igjen hjemme.

Jeg elsker cottage cheese til frokost med syltetøy og banan på.

På torsdag skal vi ha en sunn lasagne med cottage cheese, NAM(!!).😇

Denne er sååååå god.

Har man det travelt er dette perfekt. Vi tilsetter alltid kjøtt også er det done!

Ellers har jeg handlet inn tilbehør til fylte pitabrød, pizza med fullkorns polarbrød, salater, pastasalat, lasagne med cottage cheese og mer.

1 kommentar
    1. “Revet” fra Synnøve er jo ikke ren ost. Men det vet du sikkert. Mye sunnere å kjøpe ordentlig ost😊 i denne er det bare mye rart.. Ha en fin dag 🙏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg