FØRSTE MATHANDELEN PÅ LANG TID

Hei fine! Det er nå lenge siden jeg la ut ukens mathandel og det er rett og slett fordi vi har bestilt utrolig mye fastfood, resturantmat og det i den kategorien der. Vi har faktisk bare kost oss i hjel og ikke orket å lage så mye mat ettersom været har vært sinnsykt fint og da vil man ikke bruke mer en ett minutt inne før man vil ut igjen. Jeg elsker sushi, det har det gått utrolig mye av den siste tiden. Favorittene min er Ebi ringo og Dirty tempura scampi fra Sumo, naaaam.😍

Anyways, gjett hvem som har fått grill i hus? Jepp.. enda en stjerne i voksenboka, haha! Jeg skrev til Henrik at vi har blitt voksne nå som vi har kjøpt grill og det mener jeg faktisk, haha. Nesten litt skremmende, men mer gøy og man føler seg nesten litt stolt over at man prioriterer penger på grill og ikke kun på alkohol og shopping, slik jeg gjorde før.

Med en splitter ny grill måtte vi selvfølgelig handle inn mer mat – spesielt grillmat. Vi lagde grillspyd, kjøpte maiskolber, lagde en frisk og god mangosalat og (selvfølgelig) banan med sjokoladebiter inni, det anbefales virkelig. Så, under kan dere se hva vi handlet inn denne uken! Jeg skal ned igjen på butikken i dag for å handle mer kjøtt som vi kan fryse ned da vi spiser det en god del.. etter det er ukes handelen i boks. Alt på bildet kom forresten på ca. 5-600 kroner på Rema 1000.

Dere må virkelig smake den lollipop isen, det er en av de beste jeg vet om! Den er så frisk og smaker utrolig mye.

Tips til dessert på grillen: Snitt en banan og legg inni sjokoladebilder, legg det i folie og varm det på grillen, det er så jææævlig digg det.

Om dere er glad i sennep anbefaler jeg virkelig denne, den er dritgod!! Mye bedre smak en vanlig sennep.

4 kommentarer
    1. 5-6000kr? Jobber på rema og hvis dere betalte så mye for det der er det nok noe som har blir gjort galt. Med mindre det er noe som ikke vises på bildet da ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg