FØRSTE DAGEN VÅR I BILDER (IPHONE)

Reklame | NELLY

SKJØRT HER | TOPP HER | SKO STEVE MADDEN

📸  📸  📸

Nå som vi er i Mallorca har jeg lyst til å vise dere hva vi holder på med “litt utenfor bloggen”.. om dere skjønner? Derfor har jeg lyst til å lage et eget blogginnlegg hver kveld der jeg deler bilder av dagen vår slik at dere kan se hva vi har gjort, tatt med mobilene våre da.. vel og merke. Jeg føler det blir en liten oppsummering og ikke et vanlig blogginnlegg da jeg ikke alltid kommer til å skrive så mye i disse innleggene. Det kan hende jeg kommenterer litt under noen bilder slik dere henger med.

Jeg håper dette faller i smak. Det er også en del som skal hit i sommer, derfor kommer jeg til å dele ett innlegg om selve område og hotellet en dag! Så håper jeg at dere får en ellers så fin sommer, her i Mallorca har vi det toppen. <3

Obligatorisk bilde ut av flyet..

Etter bilde over ble tatt var det bare å hive innpå med litt alkohol for å sette prikken over i-en på starten av ferien! 😉

Han sa han skulle “passe på meg” dersom jeg ble redd på grunn av flyskrekken min.. skjedde det? Nei, han sovnet da flyet lettet, haha.

Og etter at han våknet hadde han lite å gjøre så da ble dette underholdningen.

Til tross for hans dårlige humor ler jeg hver eneste gang – fordi han er drit morsom.

Da Henrik fortsatte med denne “vingreien” innså jeg etterhvert hvor mange som skikket “stygt” på han.. dette ble da mitt ansiktsuttrykk. Vi landet forresten natt til søndag som dere ser under.

Trøtte og ikke så veldig gira på å ta bilder gir dette resultatet.. 

Nattmat fra BK etterfulgt med en skjønnhetssøvn.

Første dagen/morgenen gikk til å henge ved poolen for også dra til stranda og spise lunsj. Hva tror dere vi spiste? Jo, pizza.. som vi spiser tre ganger i uken (ca). Henrik elsker pizza og da gjør jeg meg selv ikke så særlig vanskelig, pizza er digg det.

Da i går kveld kom var det fram med kameraene og shoote nye bilder, dette er noe av resultatet..

Ettersom at smeltet sjokolade er noe av det beste jeg vet ble det crepe med nutella og smeltet kinder bueno inni, nam.

Etter en vin på deling hadde vi enda en shoot som ble mer en katastrofe, men herregud så morsomt det var. Dette er da resultatet og vi nøyer oss med det! Vi hadde en kjempefin reise ned hit og for å ikke “skryte” så var hele den første dagen (i går) sinnssykt bra. Jeg er så heldig og kan ikke få si det nok ganger.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg