FØRSTE BIKINIBILDE I ÅR

Etter å ha brukt flere måneder på å trene hardt og spise sunnere en jeg gjorde før viser det seg at jeg trives MYE bedre i min egen kropp. Jeg er stolt i dag og kunne aldri ha sakt dette for noen måneder tilbake.. dessverre. Ikke fordi jeg var stor før, men fordi jeg rett og slett i trivdes slik kroppen min var eller så ut. ✨🌴🐢

Noen ganger må man jobbe hardt for ting og jeg skulle så gjerne ønske at vi støttet hverandre til det og følte oss vel med vår egen kropp istedenfor å rakke ned på andre for å føle “oss” bedre. Det er så ukult og jeg føler virkelig at den perioden er ut og forbi. Det har aldri vært kult.. så, jeg håper dere kan si det samme om dere selv og være stolt.

Treningen og et sunnere kosthold har gitt meg forandringer når det kommer til kroppen min. Ikke det at jeg er sykt trent med mange muskler, men det har gitt meg en bedre selvtillit igjen og det er noen alle burde ha. Nok om dette.. jeg ville i hvert fall vise dere de første bildene i år, vi snakkes.

21 kommentarer
    1. Jesus, så kroppsfokusert du er. Har selv bra kropp. men har virkelig ikke behov for så sykelig mye oppmerksomhet rundt den sånn som det du har. Du har en helt vanlig kropp, Ingrid

    2. Her må jeg si meg helt enig men ho over^ jeg får ofte en kjip følelse etter å ha lest bloggen din pga det syke fokuset du har på kropp og utsende. Bra du er stolt over kroppen din, men prøv å husk på at du har mange unge lesere, og tenk over hvilke signaler du sender ut 🙂 ha en ellers fin dag, håper du kan ta til deg litt konstruktiv kritikk!

      1. At hun snakker om sunt kosthold og trening, synes jeg er veldig bra signaler å sende ut. Spesielt til unge lesere! Da kan hun kanskje påvirke unge lesere til å gå den sunne veien, fremfor den usunne 😊

    3. Herregud la ho nu vær gla og fornøyd? Ho har jobba bein hardt for de resultatan ho har fått, da e d låv å vær stolt og d skaper ikke kroppspress? Vess man e ufornøyd me kroppen sin så velg man sjøl å gjør noe me d, så enkelt e d.😊 syns d e meire motiverende at Ingrid vis at man faktisk klar å nå målet sitt med riktig ernæring og træning bare man står på.

      1. dessverre er det ikke så enkelt. mange som har en sunn og frisk kropp er ikke fornøyd med den fordi man føler man må bli enda tynnere og enda finere. Har selv hatt spiseforstyrrelser, og var nettop det at jeg prøvde å «gjøre noe med det» selv om jeg var undervektig. Det er sånn man blir syk, at man vil perfeksjonere seg selv. Ingrid du har en flott kropp, og det har du sikkert alltid hatt. Syntes du burde sette mer fokus på at man må være fornøyd meg seg selv uansett og man har flat eller ikke flat mage. Selvfølgelig skal det være lov å ha mål å trene og være sunn. Men er det virkelig nødvendig å legge så mye fokus på det?:p kan man ikke bare lære å elske kroppen sin som den er?

    4. Bare kjenner jeg blir så irritert og provosert at alle skal henge seg opp i hva du deler. Alle de andre bloggerne og veldig mange ikke bloggere som trener deler bilder av kroppen sin fordi er stolte. Men med engang Ingrid gjør det da er det kjempe dumt. Hun har ikke noe mer fokus hun enn noen andre inne på på Instagram eller sosiale medier. Hva som er gale der er helt vanlig uskyldig bikini bilde. Og til du som sier hun har helt vanlig kropp det er rett å slett for dumt hun har trent og fått kjempe gode resultater og har DØDS fin kropp. Håper du oppdaterer videre bilder av kroppen din siden du er så flink å trene så veldig gøy å se resultatene. Ikke bry deg eller hør på teite kommentarene. Dei og hver stolt😍👏🏼👏🏼👏🏼 Du er kjempe flott og blir motivert av å se på disse bildene🤗

    5. Syns det er barnslig å la seg henge opp i noe som hun selv velger å dele, men når det kommer til stykket er det faktisk ikke bare-bare å være en offentlig person. Disse menneskene har selv valgt å dele så mye av sott privatliv til offentligheten, og må derfor ta konsekvenser av at folk reagerer på noe så naturlig, men også så sårt som kropp.

    6. Jeg skjønner at det er mange som skriver til deg på grunn av at du har unge lesere og sånt. Jeg selv er 17 år, (ikke så ungt, men) og jeg forstår at flere kan bli usikre av å se på andre som poster bilder i bikini. Men hvis man faktisk leser grundig og setter seg inn i ditt perspektiv, Ingrid så forstår man at du kun gjør det for å vise at du er fornøyd med sånn resultatene dine. Du er tross alt en offentlig person og det er jo klart at du må få lov å dele når du har oppnådd ett mål som var viktig for deg, uansett om det har noe med fysisk eller psykisk helse å gjøre.

      Til alle som faktisk ser på dette som negativt:
      Jeg forstår dere. Jeg bare synes at når dette er Ingrids blogg og noe hun velger å dele fordi hun er stolt av det så er det viktig å sette seg inn i hennes perspektiv og forstå henne litt som person også. Selvfølgelig gjør hun ikke dette for å skape et kroppspress blant sine lesere eller for å fortelle at det er viktig å være tynn. Hun gjør det for å dele noe av livet sitt, fordi hun tross alt har en blogg og vil være ærlig med leserne sine om at hun ikke var fornøyd før, men nå er veldig stolt av seg selv.❤

    7. Hadde det spilt noen rolle om du var «stor» før?? Ærlig talt. Du er virkelig et fantastisk forbilde for de unge leserne dine, når du sitter å holder pusten for å se tynn ut på bilder!! Tror du burde skaffe deg hjelp jeg, rett og slett. Du har blitt som en selvopptatt unge… Skam deg.

    8. Kan du ikke vise bilder av hvordan kroppen ser ut i vanlig posisjon? Uten å posere? Det er dette som er populært nå jenta mi

    9. Kjære alle dere som sitter her å blir trigget, provosert og mener at «i dag blir folk ditt og datt» av å se kropp.

      Er det ingen som synes at det er forferdelig trist at vi lever i et samfunn hvor det er store begrensninger på hva som er «lov» å snakke om? Er det slik at alle som slenger dritt her, lever like filtrert som de ønsker at bloggere skal være?

      Det livet må være forferdelig trist! Vi prøver som samfunn å komme dit hvor folk skal slutte å la seg bli krenket av absolutt alt!! Og dere som slenger dritt vil vi ha av Internett. Det er dere som ødelegger for alle andre! Ikke bloggerne!

      Om det er så provoserende med disse innleggene, så MÅ du klare å la være å gå inn på dem også! Finn deg en blogger som snakker om kun om sminke, og klær i steden. Eller blir det gærent også fordi da blir dere trigget fordi dere har ikke penger til det samme som dem? Blir gærent uansett vettu… dere blir ikke trigget i det hele tatt dere må bare slenge dritt… det bare kiler i fingrene -_-

    10. Du har fin kropp, så hvorfor drar du inn magen på det nederste bildet? Synes du skal være stolt av kroppen din, den ser bra ut!

    11. Gud bedre hva skjer med denne verdnen her. Folk drukner jo i drama. Ingrid er ei herlig og pen jente å har all rettighet til å dele og legge ut det hun vil, om du ikke tåler det så les en annen blogg eller finn noe konstruktivt å gjøre i ditt eget liv. Hva angår Ingrid sitt liv dere i første forstand??

      AMEN

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg