FORANDRING PÅ HÅRET MITT

Reklame | Sayso Jærhagen

Da var det på tide å forandre håret mitt igjen ettersom at sola bleket håret mitt i Bali. Jeg klarer ikke å ha håret mitt solbleket og merket at det var på tide med en forandring igjen. Dere vil se forandringen ekstremt godt på bildene under! Jeg elsker hårfargen min slik den er nå takket være Vanessa på Sayso frisørsalong på Jærhagen kjøpesenter. Salongen er så utrolig fin og den minner meg nesten litt om Bali med alle plantene, viben og møblene, haha. Vanessa pleier forresten også å kuret håret mitt også – noe som er svært oppfriskende i perioder og dette er også svært sunt for håret. 

Jeg er kjempefornøyd med håret mitt og elsker at jeg ikke bare blir fornøyd med det, men at jeg faktisk også kan snakke med Vanessa om alt og ingenting. Jeg er i en utrolig hektisk periode og det å kunne lette på ting til henne er alltid like koselig, syns jeg.

Dere kan sjekke ut frisørsalongen på Instagram: saysojaerhagen eller på nettsiden deres her

Underveis..Før..Slik ble resultatet og jeg elsker det. Nå er ikke håret mitt bleket lengre og jeg er klar for å ta masse bilder og samtidig føle meg vel.

6 kommentarer
    1. Driiitfint omg. Elsket den andre fargen også da men jaja. Men du får dønn ikke lov til å bleke det! Ahashshshah hadde dødd om du hadde ødelagt det nydelige mørke håret ditt! Er egt blond men jeg synes d er sykt stygt så mamma som er frisør farger håret mitt brunt hele tiden! Får angst hvis jeg ser et bondt hårstrå liksom ahhaha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg