FØR- OG ETTERBILDER AV TRAPPEN

Bilde over viser trappen før den ble pusset opp.

Ting begynner virkelig å ta form i huset og jeg vet at jeg har lovet dere en housetour. Den er egentlig ferdig filmet, men da vi likevel skulle pusse opp/fikse trappen vår valgte vi å heller vente til det var ferdig slik at vi kan filme en video på nytt til dere. Beklager det, men det kommer. Uansett, jeg har tatt bilder av trappen i huset før- og etter slik at dere kan se hvor fin den har blitt. Jeg er ganske sikker på at det er mange der ute som har en trapp som kunne ha blitt pusset opp og derfor viser jeg dere hva som skulle til hjemme hos oss for at det ble finere! Heldigvis er storebroren til Henrik, altså Marius kjempeflink som hjelper oss her i huset. Han skal ha all ære for at det faktisk har blitt så fint som det har og på så kort tid!! Han er tømrer, noe som gjør at han også kan det han driver på med.

Jeg vil takke han for jobben han har gjort og under kan dere se før- og etterbilder av jobben! Vi elsker det og kunne ikke ha vært mer fornøyd. Som dere sikkert kan se på bildene går trappen i ett med gulvet nede i gangen og oppe i stua, noe som gjør at begge etasjen henger mer sammen og det elsker jeg. Jeg er super duper fornøyd, gled dere til housetour! 🌱

Bildene under viser trappen før den ble pusset opp.

Bildene under viser trappen etter at den ble pusset opp! Se så fin den har blitt, LOVE IT. 🌱

🌱 Hva syns dere om resultatet? Vil dere ha flere slike innlegg? 🌱

6 kommentarer
    1. Absolutt! Synes alt du skriver er utrolig inspirerende. <3 Jeg lurte på om det var vanskelig å starte opp som blogger, slik at du fikk betalt for det? Alt jeg ønsker meg om dagen, er en jobb jeg kan leve av mens jeg fullfører studiene mine. Men det er ikke lett i Trondheim, hvor det er så mange om beinet når det gjelder jobber. Jeg har flere ganger tenkt; hvorfor ikke starte blogg? Jeg har jo sett klare bevis på at det går ant å gjøre det bra, hvis du setter deg klare mål og legger inn en god innsats i bloggen din. Også er det jo egentlig en perfekt jobb å ha mens man studerer. 😀 Særlig når det er så og si umulig å komme inn andre steder. Det vil nok ordne seg til slutt, man blir bare så utrolig demotivert til tider..

      1. Norstat Trondheim søker til stadighet flere intervjuere, så om du søker der er du nesten garantert jobb altså!!

      1. Jeg blir dritvarm jo, men på nr1 fitness som er det treningssenteret jeg trener på er det ikke lov å gå med singlet.. i tillegg springer jeg med hettegenser på for å svette mer når jeg løper 😀 etter det tar jeg den av og trener styrke

    2. Så fint det ble. 🙂 Ja takk, vil gjerne ha flere sånne innlegg. Er det sånne tilpassede trinn dere har kjøpt til trappa, eller bare vanlig laminat som er kuttet til selv? Har ei ekstrem stygg trapp her nemlig, men kan ikke finne ut hva jeg skal gjøre med den. Har en diger hund, så male er ikke aktuelt …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg