FØLER MEG HELDIG

Annonse – Smarthotel Oslo

JEG FØLER MEG HELDIG.

Jepp, dere leste riktig! Jeg føler meg svært heldig som får så mange fantastiske muligheter som jeg gjør. Akkurat nå sitter jeg hjemme i Stavanger og planlegger sinnsykt mange reiser frem i tid. Skal jeg si dere noe sykt? JEG DRAR TIL BALI om under to uker(!!). Det kommer til å bli så sinnsykt gøy, herregud. Det jeg gleder meg mest til er å sprade rundt i bikini dagen lang, ta masse bilder, sole meg, spise god mat og ikke minst vise dere hva Bali har å by på. Jeg stresser en god del oppi det hele fordi jeg er nødt til å pakke ordentlig og jeg er livredd for å ikke huske å ta med meg alt jeg trenger. Det jeg skal gjøre nå er å bestille mange bikinier, pakke og få unnagjort vaksiner og slikt. 

Over til noe annet. Jeg sa at jeg føler meg heldig og den siste tiden skulle man nesten tro at jeg hadde det vondt i og med at det dukker opp drama hele tiden, noe jeg er drittlei av. Som et menneske må jeg få lov til å si mine meninger og jeg er så forbanna stolt over meg selv som er saklig og ikke henger andre mennesker ut på sosiale medier, selv om jeg noen ganger har hatt lyst til å gjøre det. Livet mitt begynner å bli svært bra og for hver eneste dag som går lærer jeg meg nye ting, spesielt det å håndtere hat + ta til meg alt det fine dere skriver til meg!

I litt over en uke har jeg vært mye i Bergen og en dag i Oslo. På denne tiden har jeg levd på hoteller og elsker det. Den tiden jeg får alene er gull verdt og det finnes ikke noe bedre en det å sjekke inn på et hotell, tenke, blogge og finne ut av hva jeg vil. Da jeg ankom Oslo på fredag sjekket jeg inn på Smarthotel som ligger midt i sentrum av Oslo! Det tok meg 5 minutter å gå fra Nationaltheatret og vipps så lå jeg i en deilig seng i suiten og nøyt livet. Se så fint rom jeg hadde og dette er takket være Smarthotel i Oslo.

Jeg fikk til og med en liten overraskelse på rommet med litt drikke, snacks og en fin liten velkomst på et kort. Det er så koselig og jeg er superfornøyd med oppholdet mitt. Frokosten var digg og i tillegg har de sykler til utleie, smartbil til utleie for 525kr dagen. Det er jo kjempebillig for de som trenger å komme seg rundt.

4 kommentarer
    1. Du begynner å virke litt høy på pæra helt ærlig! Du hadde aldri vært der du er i dag, hadde det ikke vært for paradise hotel. Husk det. Du virker som en flott person, men må si meg enig i med Erlend Elias at du gjør alt for oppmerksomheten i rampelyset. Du elsker oppmerksomhet og helt ærlig tror jeg det er noe i det at du har fått hjelp til sponsorer. Ellers synes jeg Erlend Elias kunne vært mer saklig, og ikke angrepet deg personlig.

    2. Mere saklig kunne også du vært Anonym, og som du sier sjøl, ikke gå til personangrep. Hun er vel ikke alene om å blogge etter PH vil jeg tro…?? Syns ikke hun gjør alt for oppmerksomhet. Syns dette er en fin blogg hvor Ingrid blogger om sine hverdager. Så vidt jeg ser gjør de andre PH deltagere også det samme. Mange av dem har gjort karriere av bloggen og kan leve av det. Aner jeg en smule misunnelse her…. 😉

    3. Luna: Da for vi være enig om å være uenig. Har vært saklig, og absolutt ikke angrepet Ingrid! Må du gi deg. Jeg er verken sjalu eller misunnelig, men hadde de ikke vært med på paradise hotel så hadde de heller aldri komt der de er i dag disse bloggene. Og det med sponsorer er det nok flere enn vi tror som for hjelp til. Sier kun hva jeg mener og det må en tåle om en skal være i rampelyset. Handler ikke om å være kjip på noen som helst måte. Enkelt og veldig greit.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg