FETESTE INNLEGGET EVER TENKER NO EG – HENRIK

Hallaien, eg heter Henrik og kommer fra Bergen..

Som dere sikkert vet så er dette mitt første blogginnlegg ever, haha! Det er absolutt ikke noen hensikt i å kommentere mine skrivefeil, selv om Ingrid kanskje kommer til å rette litt på det. Dette er vel hovedgrunnen til at jeg ikke startet blogg selv, men nå vil jeg faktisk sette meg ned for også prøve og få et større innblikk i Ingrid sin jobb slik at jeg får mer forståelse over hvordan livet hennes er og hvordan jobben fungerer. Jeg har selvfølgelig lyst til å vise at jeg er interessert i det hun driver med og hvordan hverdagen hennes egentlig er – med tanke på at min er så annerledes!

Jeg la ut en instastory hvor jeg spurte hva dere ville at jeg skulle blogge om.. og der er veldig mange spørsmål rundt forholdet vårt og faktisk alt om meg og Ingrid. Det er ting fra “hva som er best/verst med henne” til treningene vi har sammen, om vi skal starte med YouTube også videre. Jeg tenkte egentlig å ta alt dette i ett innlegg, men det kan bli vanskelig.

Det er veldig enkelt for meg å skrive hva jeg liker best med Ingrid. Det er helt klart måten hun får andre til å le på, og måten hun sørger for at alle er inkludert. Dette er noe jeg selv er veldig opptatt av og dette gjør at vi kommer mye bedre overens, og er bestevenner som virkelig elsker å være sammen med hverandre. Her tror jeg vi er ganske unike. <3

Angående hva som er verst med Ingrid kunne jeg ha skrevet at dette er veldig vanskelig å blablbabla- men dette er jo feil. Det er faktisk ganske enkelt å finne en ting jeg ikke liker. Hør her. Etter at meg og Ingrid ble samboere for ca. tre uker siden var vi veldig innstilt på at ingen av oss kunne lage mat.. noe som faktisk stemmer. Vi suger, men det som irriterer meg er de gangene jeg står på kjøkkenet i flere timer for å lage god mat.. blir det ofte totalt katastrofe fordi maten smaker dårlig. Oppi det hele tørr hun ikke å gi beskjed – fordi – hun får dårlig sammvittighet eller noe sånn. Dealen er at når maten smaker dårlig skal vi spise pizza og alt dette fører til at jeg får mindre pizza. Det gjør meg ganske sur, haha. Det har faktisk hendt at jeg lager dårlig mat med vilje for å faktisk få pizza.

Angående trening jobber vi ganske hardt mot målene våre. Her skal vi bli flinkere til å oppdatere dere, særlig på Instagram. Vi kommer også til å blogge om dette – Ingrid – kommer til å blogge om dette når resultatene er bedre og mye større. Hva tenker dere om det? Jeg syns i hvert fall at treningen til meg og Ingrid går kjempebra! Vi har sterke mål, vi er strenge med hverandre, vi pusher hverandre, men oppi det hele så har vi det faktisk ganske gøy, vi ler og koser oss! Hvor bra er ikke det? Jeg har fått meg en treningspartner som har god viljestyrke og som smiler dagen lang, og som ikke minst jobber for at jeg skal klare å yte mitt beste! Drømmepartner.

Om dere liker dette innlegget og det at jeg skriver ett blogginnlegg av mitt syn på ting, tenkte jeg og Ingrid at jeg kunne ha svart på en del spørsmål som kommer inn. Dette kommer med tiden og vi oppdaterer dere selvfølgelig. Gjerne skriv spørsmål i kommentarfeltet slik at jeg får tid til å tenke på svarene, haha 😉 Eller kom med tips til innlegg dere ønsker at jeg (Henrik) skal blogge om. Snakes on the plain, fu*kers.

13 kommentarer

Siste innlegg