FERIEN STARTET HELT GRUSOMT

//sponset reise

Endelig sitter jeg her med en lånt ipad og klar til å blogge om alt som har skjedd i Bali den siste uken. Jeg aner nemlig ikke helt hvor jeg skal begynne for å være helt ærlig da det er så mye som har skjedd.. I tillegg vil jeg at dere skal få vite alt og ikke minst se bilder av det jeg har gjort hittil. I forrige blogginnlegg fikk dere se det første hotellet vi bodde på og det er altså ikke sponset. Ting startet helt fantastisk og jeg var klar for en kjempefin ferie her i Bali.

Det aller første som skjedde var at jeg ble svært syk og måtte ta alt veldig med ro. Forkjølelse og feber i 30 pluss grader er ikke deilig, likevel har jeg valgt å finne på ting og oppleve ting tross sykdommen. Dagen etter vi kom frem skjedde det noe som toppet kaken for min del og jeg ble veldig lei meg. Tror dere ikke at jeg er livredd for myggen her nede?? Haha, redselen for å få malaria eller bli syk av å bli bitt av en mygg er stor, derfor vifter jeg alltid myggen bort samtidig som jeg konstant sprayer myggspray over alt hele dagen. Jeg klarte helt seriøst å knuse skjermen på macbooken da jeg skulle vifte bort en mygg.. Jeg hadde mobiltelefonen i hånden da jeg gjorde dette og vipps.. der traff jeg skjermen og alt ble svart. Nå funker den ikke dessverre, heldigvis har jeg en veldig god venn her nede som lar meg få lov til å låne ipaden slik at det kommer ut innlegg til dere!

Jeg føler selv at jeg hadde mye uflaks i starten av ferien, men det har heldigvis snudd og nå begynner jeg å bli frisk igjen samtidig som bloggen kan bli oppdatert. Love IT! Akkurat nå er klokken 00:52 og jeg er nødt til å sove for imorgen tidlig skal jeg nemlig surfe igjen! Fysøren som jeg gleder meg. Vi sees.

1 kommentar
    1. Du får ikke malaria på innlandet i Bali, du kan få det på gili, lombok og øyene rundt😉. Anbefaler myggsprayen som er i en gjennomsiktig flaske med rosa kork, den lukter godt og funker veldig bra. Lei dere scooter noen dager og kjør rundt det er helt fantastisk.👍👍 kos deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg