FÅ BEDRE TRENT RUMPE MED MINE TOPP 5 BEIN/RUMPEØVELSER + RABATTKODE

Annonse – Protein.no

Endelig kan jeg dele en ny og ikke minst svært etterspurt youtubevideo med dere!! Denne gang får dere se mine topp 5 bein/rumpe øvelser ut i fra hjemmetrening og uten noen apparater og vekter. Jeg har selvfølgelig mange flere (dritgode) øvelser, men som jeg ikke får vist pga. korona og stengte treningssentere, men det kommer når de åpner igjen! I denne videoen får dere også se hvilke produkter jeg bruker før, under og etter trening fra Protein.no – noe som også er svært etterspurt.

OGSÅ FOLKENS – Nå får dere 20% på absolutt ALT hos Protein.no ved å bruke koden “INGRID20” i handlekurven. Jeg elsker så sinnssykt mye å kunne dele denne koden en gang fast i måneden med dere ettersom dere faktisk bruker den og nesten maser om å få koden før tiden, hahaha! Det er så gøy det og jeg vet at dere elsker produktene like mye som meg. Da er det også ekstra gøy å kunne bruke denne koden en gang i måneden og få 20% rabatt på alt du kjøper og i tillegg får dere påfyll av riktig og godt kosttilskudd!👼🏼

Jeg håper dere liker rabattkoden og ikke minst videoen denne gang også! Jeg prøver så godt jeg kan å bli flinkere med treningsvideoene mine og jeg gleder meg til fortsettelsen.

17 kommentarer
    1. Kult!
      Du er ganske dårlig til å svare på spm i kommentarfeltet.. ser du bare svarer noen få.. lurer på om du fortsatt er snusfri og hva dine beste tips er? Hadde satt stor pris på svar

    2. Elsker sånne videoer, fortsett med det!❤️ Men ville bare si at det er karbohydrater kroppen trenger etter trening for at musklene skal begynne å restituere, ikke protein. Protein trenger man gjennom hele dagen, har ingenting å si når på dagen man får det i seg😊 Bedre å spise en banan, riskake, sjokomelk osv rett etter trening så man får i seg rask karbo😊

    3. Er det dine egne vipper du har nå eller extensiones? Ser ut som du har mascara på men vippene dine er jo sykt lange 😍

    4. Hvorfor svarer du aldri på om du forsatt er snus fri og kordan du har klart og hold deg så lenge.
      Hadde du faktisk vært snus fri så hadde ikke du hatt noe problem med å svart på slike spørsmål.
      Så det er bare til og innrømme at du har begynt og snuse igjen Ingrid. Hadde du virkelig ikke snust så hadde du vært ærlig og svart på spørsmålene om kordan du har klart å holde deg så lenge og hva du gjor for å ikke bli fristet av snus. Så jeg tror du har begynt og snuse igjen, så det er bare t og komme med sannnheten!

      1. Herlighet da! Jeg får ikke alltid tid til å svare, men nei, jeg snuser ikke fast lengre og har sluttet i nesten ett år nå, men jeg snuser en sjelden gang når jeg er ute på byen!! Jeg snuser ikke fast nei.

    5. Ja dette lurer jeg på også!! Spurt flere ganger i kommentarfeltet ang. snus men dette svarer du jo aldri på? Må da gå an å være ærlig?

    6. Forstår ikke hvorfor det er så viktig å vite om Ingrid snuser?! Haha herlighet..!!
      Vi alle lever bare en gang i livet så la oss gjør hva vi vil! 😊 Dere er ikke politi eller noe slags.. pass deres egne saker..

      1. Jeg vet ikke helt.. selv hadde jeg aldri gått på en av mine bestevenners ex-er og har såpass mye respekt for det de har hatt sammen tidligere. Samtidig mener jeg litt det at har det gått såpass lang tid eller at man snakker med bestevenner om det eller er cool med det så må det jo kunne gå an. Følelser er følelser, men selv hadde jeg ikke latt meg selv få følelser for mine bestevenners ex-er, blir kvalm av tanken og det liker jeg at jeg står for <3 Men om to bestevenner liker hverandre ex-er som du skriver her og syns det er helt greit må jo det gå fint da, hahah?!

    7. Jeg har tenkt til å kjøpe et av produktene for å teste. Men i den idretten jeg driver med blir vi testet av antidoping. Vet du noe om dette om dette blir testet negativt eller positivt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg