FÅ 25% RABATT PÅ ALT DERE FINNER I GARDEROBEN MIN

Reklame | Nelly

Jumpsuit her. Veske her. Tøfler her.

Hei dere! ⚡️ Nelly har nå 25% rabatt på alt fra NLY by Nelly og det er jo hele garderoben min + sko og tilbehør. Hvor sjukt er ikke det? Denne rabatten er svær og de har utrolig mye fint nå som det har begynt å bli vinter og kaldt ute. Så, jeg har en rabattkode til dere på 25% som er gyldig frem til 22. oktober kl. 23.59. 

Klikk her for å komme direkte inn på salget.

Jeg tenkte også at jeg kunne vise dere hva jeg har kjøpt inn den siste pakken altså for en uke siden!! Elsker virkelig disse klærne og spesielt skoene, omg.

Jumpsuit her.

Dette er mine absolutt nye favoritter nå i vinterstid – tøflene finner dere her.

Tøfler her.

Tøfler her.

Veske her.

Veske her.

Bluse her.

Bluse her.

Bukse her.

Bukse her.

Genser her. Bukse her. Belte Gucci.

Genser her. Bukse her.

Genser her.

Lue her. Jakke her.

Lue her.

T-skjorte her.

Bukse her.

Altsåååå, se på disse, omg. ⚡️ De er dritvarme og passer perfekt til kaldere tider!! Elsker de. Dere finner skoene her.

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE INN TIL SALGET

6 kommentarer
    1. Synes du ikke det er dårlig for miljøet at du kjøper så mye nye klær når du har mye fra før? Ikke frekt ment.

        1. Tekstilindustrien er den som har størst Co2 utslipp, uansett om du gir bort klærne eller ikke, så reklamerer du for masseproduksjon av tekstiler som ikke er miljøbevisst i det hele tatt.

    2. Hørt mye om at det e dårlig kvalitet på den gråaktige mom jeansen, syns du det?

      Ka redifgera du bilda med? Hvilket filter?😍

    3. Kan du begynne å skrive hvilken størrelse du har i klærne i forhold til høyden din? Spesielt bukser😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg